Tuesday, May 11, 2010

Dan pemenangnya ......jeng ..jeng..jeng


Seperti dijanjikan memandangkan semua peserta telah dimasukkan linknya dalam giveaway tu....maka dengan gembiranya aku umumkan pemenangnya...ni dia senarai pemenang bertuah tuk giveaway aku ni
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

OPSSS HARAP MAAF SILA CUBA SEBENTAR LAGI...

P/S: Sebenarnya macam ni,kan memula aku ingat nak pilih pemenang gunakan random.org kan?..tapi bila pikir balik aku rasa cam tak adil plak guna random.org ni sebabnya selalunya peserta pertama ngan terakhir mesti susah nak terpilih...so jadi tak adilkan...jadi aku dah wat keputusan nak buat cabutan secara traditional gitu...aku nak suh Damia yang cabut nama yang bertuah tu...adilkan??..

P/S 2:Memandangkan aku balik keje tadi aku tengok Damia terlepek tido sebab demam,jadi aku akan buat cabutan pada esok hari lepas aku balik keje....hopefully esok Damia dah sihat sikit...sorry ye kenkawan semua...jangan risau hadiah semua dah ada...dan juga ada hadiah tambahan dari Langkawi memandangkan aku akan berhoneymoon ke Langkawi next week...Sabar ye kawan-kawan

5 comments:

Ya ALiya said...

oittt...suspen jer....huhuhu

firahadifa said...

eyyyyy.. ngat bebetul la ... ekekekek

Pija Madzlan said...

oo....kalau guna random.org 1st n last person susah dapat ek...baru ku tahu

Suziey Ahmad said...

huhu suspeng btl..emm btl la random.org tu mcm unfair la..hehe ye ye je...

waa nk bercuti gitu..best nyee

nuraarin-life said...

suspen suspen....

tunggu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin