Sunday, April 25, 2010

Baby's Special Pose Contest


Last minute join contest ni...Contest anjuran Aqilah's Heaven dengan tajuk contestnya "Baby's Special Pose Contest"

So ni la dia pose menarik dari my dotter


Nama anak: Nur Damia Batrisyia binti Ahmad Firdaus
Umur:1 tahun 10 bulan
Tarikh Lahir:27 June 2008
Nama Ibu:Haiza
Email:kasihmama82@gmail.com
"Aku rasa pose anak aku ni menarik sebab hahaha tengok saja la gaya liku lentok kepala dia tu bila dapat pakai spek aku tu.Ni gambar masa kitorang kat Genting Highlands,beria-ia Damia mintak spek aku nak pakai...lepas aku bagi dia pakai,wah kemain lagi dia bila aku keluarkan kamera nak amik gambar dia..bersungguh-sungguh posing...hihihihi"

Contest ni akan berakhir pada pukul 10 pagi 25 April 2010.So apa lagi meh join cepat..klik sini kalu nak join ye kawan-kawan

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin