Sunday, February 20, 2011

Lerr wujud lagi rupanya

Apa khabar ibu-ibu bloggers sekalian....wah semakin nak menunggu hari ni semakin malas plak aku nak update blog..tapi blog kenkawan boleh dikatakan selalu gak la aku masuk jenjalan sambil tengok2 entry terbaru kalian...cuma tang nak mengupdate blog sendiri je yang agak malas skit

Skang ni pun perut dah semakin besar...badan pun memang cepat je rasa letih..balik je keje memang katil la tempat pertama aku tuju...dengan termengah-mengahnya kena landing dulu atas katil kasi hilang penat...kenkadang terlajak terus sampai pagi dengan baju tak bertukar...memang kali ni pregnant aku agak kepenatan...balik keje pun dah kul 9-10 mlm ....kalau dapat balik awal pun...kul 8 mlm gak baru sampai umah

Cian kat Damia,nak melayan dia pun kenkadang aku tak larat...cuma kalau time aku baring2 tu dia datang menyelit celah ketiak aku...ok la...bleh gak aku bergurau senda dengan dia...ekekeke...part paling seronok n terharu aku tengok kalau time aku tengah baring tu..Damia datang dekat aku pastu peluk n cium perut aku sambil cakap dengan pelat bahasa dia "kakak sayang baby" ...bertambah tak sabar aku rasa nak tunggu kelahiran adik Damia ni..

p/s: Sekarang ni aku dah 38 minggu++....tak sampai 2 minggu lagi due date...uihhh dup..dap..dup...dap rasanya...semoga semuanya berjalan lancar n selamat...aminn

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin