Friday, May 08, 2009

---> @Akhirnya

Hari ni dengan segala rasminya saya menulis dalam blog saya sendiri...yeah..akhirnya mama ada blog....before this saya cuma ske 'usha' blog orang tapi mulai hari ni saya akan merajinkan diri untuk menulis dalam blog saya sendiri......nothing special about me.I'm just a mama to a very cute girl(of course) Nur Damia Batrisyia and a wife to Ahmad Firdaus.
Saya juga amat suka me'window shopping' kan diri saya tak kira kat mana-mana complex pun even mydin pun saya takda hal punyer..Amat gemar melayan telatah puteri saya Damia Batrisyia yang semakin bijak dan comel.
Sedikit pengenalan diri ini buat tatapan semua sahabat2 baru yang sudi bersahabat dengan saya.Akhir kata...
Salam Pengenalan to all Blogger tegar....yeahh

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin