Wednesday, December 15, 2010

Jom Heboh=Jom membazir?

Ye ke??cuba tengok hasil "pembaziran" aku masa ke Jom Heboh kat Stadium Bukit Jalil hari ahad haritu...ye ke membazir??

*

*

*

*

*
 satu pek ni RM19.99...ada 30 keping...ni untuk Damia beli kat booth PETPET

Ni plak untuk adik Damia..size newborn 64 keping cuma RM19.99 jugak...tadi aku pi Mydin tengok harga dia dalam RM32++....hehehe sudah jimat disitu

Ni plak pati Ribena...2 botol RM15.00...kat Mydin tadi aku tengok harga dia sebotol RM13.30...kalau 2 botol dah jadi RM26.60...wah jimat lebey 10 hengget gitu

Ni plak ribena yang dah siap bancuh dalam botol punya..kat jom heboh harga dia RM10 untuk 4 botol...aku beli time happy hour...so aku dapat percuma 4 botol sebab aku beli 2 beg=8 botol...so dengan harga RM20 hengget aku dapat 12 botol...kat Mydin aku tengok harga dia RM2.80 sebotol....wah jimat lagi.. :P

Ni plak cornflakes...pun beli time happy hour...4 kotak cuma RM 10 hengget je...harga sekotak cornflakes ni kat mydin RM11.29 sen....errr ni memang jimat giler...sebab aku cuma bayar harga untuk sekotak tapii dapat 4 kotak...suka..suka

Horlick ni plak harga dia RM10 hengget gak...beli horlick ni dapat 1 beg percuma...ni aku check kat Mydin harga dia RM9 hengget....aku rugi ke???...tak..aku tetap untung sebab

*

*

*

*

*
tadaaaa....

 aku berjaya dapatkan 3 beg PERCUMA....Hahahaha complete 3 kaler aku dapat...boleh jadi beg drypers tuk Damia :P....hebat betul kuasa membodek aku

 Ni pun sama RM10 henget satu beg...boleh buat stok untuk cuti-cuti Malaysia this Thursday....buat makan-makan tepi pantai...lalalala

 Ni pun sama RM10 hengget gak...tak sempat tunggu lama...dah habis kena bedal ngan adik-adik aku...hehehe

NI air peberet Papa tiap pagi sebelum gi keje...harga kat Jom Heboh RM10 untuk 8 tin....tengok kat Mydin 1 tin=RM1.80 ke RM2.00....hohohoho jimat lagi

p/s:Agak-agak korang membazir ke berbelanja kat Jom heboh ni....hehehehe bagi aku sangat menjimatkan...aku rasa aku dapat jimat lebey dari RM50 untuk semua barang kat atas tu...Lagipun semua tu memang bende yang sentiasa aku beli.

p/s:korang ada gak ke yang giler berbelanja cam aku ni kalau ke Jom Heboh?





5 comments:

Nazz@Purple said...

jimat2..tp bnyak nye..dah leh wat 7eleven ni..hehehe..gurau jerk:p

yantz-yeem said...

mmm jimat2x...tpi x pi pown sbb x larat nk bersesak napas nagn org yg ramai...penah pi seklai je 4 tahun lps...rase nak PITAM!!!

ibuayahdamia said...

memang lah jimat sesangat..ayu pun kalau pi jom heboh memang akan deli drypers ngan ribena jugak...jimat banyak disitu...

AyuArjuna BiGoshh said...

beshhh giloss...ala dah termiss jom heboh kat bukit jalil huhu

firahadifa said...

i tak penah lg pi jom heboh .. hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin