Sunday, December 12, 2010

SY MAU OLE2 DR LANGKAWI


miszalina

Nak join klik sini

Dateline 13/12/2010


Memandangkan aku takde gambo ngan binatang kesayangan ni,so aku tepek pic anak aku ngan binatang kesayangan kitorang..apa lagi kalau bukan CIK TEH ngan CIK BU kat atas tu,tiap hari sure kitorang akan luangkan masa layan cik teh ngan cik bu ni.Bagi makan pastu lepaskan kat kawasan rumah ni,terkedek-kedek anak aku kejar.Aku tukang tengok je...ekekeke

2 comments:

...etiey erywan♥ said...

salam... pepagi dah terjah. sementara menunggu putera lilinku bangun. hehhe.. si eysraf pun suka sgt dengan arnib nih tp kami tak 'terdaya; pulak rasa nak membelanya... teringin sgt... cute

m!sZ zAL!nA said...

checked.. gud luck.. akan umum be4 krismas... :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin