Tuesday, January 04, 2011

Berbaju Hijau,berspek ungu dan berkasut pink

Damia ni kalau bab bergaya memang dia suka...Kalau nak kuar skang ni mesti nak pakai spek hitam dia..tapi pakainya kejap je la..lepas tu campak ikut dan tangan dia...nasib spek murah beli kat Mydin je...huhuhuhu

Meh layan pic colourful dari Damia ni....ekekeke


Bukan main lebar lagi sengih dapat spek hitam berbingkai purple tu


Ni kasut peberet Damia sebab ada lampu...ikutkan dia kalau pakai baju kurung pun nak dipakainya dengan kasut ni..isk


Gaya posing ntah belajar kat mana ntah...asal aku sebut "smile" je dia dah tau aku nak amik pic dia,mulalah dia duk posing cekak pinggang la...takpun duk buat "peace"...tapi peace style dia la


Ni posing depan ballroom hotel tempat aku keje.


Kembang sungguh badan aku...ingat leh cover la tu ngan baju jalur kaler itam tu agaknya...ekekeke




Aksi manja dari Damia :P

p/s: Pic kat atas tu sume diambil masa last week...masa ni aku MC tapi sangat gigih datang tempat keje nak hantar MC...huhuhuhu

2 comments:

Suziey Ahmad said...

hiks..xpe tetap comel..tambah budak yg pakai..klu org tua mmg kena kutuk dh..eekekek:D

Anonymous said...

ala, comel nye dia... ^_^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin