Wednesday, June 29, 2011

Happy 3rd birthday Kakak Damia


Sekejap je masa berlalu..sedar tak sedar sudah 3 tahun aku bergelar seorang ibu.Kelahiran puteri sulungku Nur Damia Batrisyia pada 27 June 2008 yang lalu melengkapkan kehidupanku.

Kakak,mama teramat-amat sayangkan kakak.
Mungkin ada perbuatan kakak yang mengundang marah di mata mama,namun di hati mama kakak tetap membahagiakan mama.
Sekarang ni kakak dah berusia 3 tahun,sekejap je kan.
Sekarang kakak dah ada tanggungjawab bersama2 mama untuk menjaga adik.
Doa mama semoga Kakak membesar menjadi anak yang solehah dan boleh membanggakan keluarga.

Mungkin ucapan mama ni agak terlewat,tapi mama tak pernah lupa.
Walaupun tiada sambutan buat Kakak,tapi mama janji bila semua masalah dah selesai mama akan buat majlis harijadi kakak di rumah baru kita.


Ni la hadiah dari mama buat kakak,bila semua hal dah selesai kita akan berpindah ke rumah kita sendiri..mama harap kakak akan jaga rumah kita ni bila mama dah takde nanti

HAPPY 3RD BIRTHDAY NUR DAMIA BATRISYIA
MAMA LUV U SO MUCH KAKAK...MUACHHHSS

2 comments:

yantz-yeem said...

happy besday kakak...sayu nya dgr ucapan mamanya...

salam...jom singgah myblog...nak mintak tolong sikitttttt jek...TQ!

C I K Y A T said...

Happy birthday to Damia.. ..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin