Wednesday, August 11, 2010

'MAMAZAKWAN BUAT CONTEST'


wah semangat ni...baru umum puasa tapi aku dah join contest berbaju raya plak..contest ni anjuran blog

&

Tajuk contest ni 'MAMAZAKWAN BUAT CONTEST'

Kata mamazakwan....kalau takde pic masa hari raya boleh je hantar pic anak berbaju melayu atau kurung...kira pakai masa gi kenduri pun ok kan mamazakwan?...hehehe

*

*

*

*

Nur Damia Batrisyia binti Ahmad Firdaus
27 June 2008

Contest ni akan berakhir pada 25 Ogos 2010...so mommy2 yang nak join tu bleh klik sini

p/s: Tahniah buat zakwan n mama zakwan coz menang contest gayakan anak tu...dah pilih ke hadiah untuk zakwan :)


3 comments:

eima said...

comey nye damia ... kompom leh menang lagi nih ..

kakyong said...

chomeyl comel cumil.... sweet smile..

Nad @ MamaZakwan said...

salam
tahniah ek!
nnt bg details kt nadyaewani@gmail.com ek..
nk bg hadiah raya :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin