Thursday, June 18, 2009

--->@Cinta, Kasih dan Sayang

*Entry syahdu di pagi hari..bleh gitu?

Pukul 2.42 pagi hari ni...sambil tido-tido kan Damia,Mama teringatkan Papa yang berada di kampung,wah rindu barang kali namanya ini..Sangat la mengada sekali..Kerinduan ini membuatkan Mama terus membuat entry ni..berapa banyak ini lah.

Mungkin betul kata orang...semakin jauh kita dengan seseorang tu semakin rindu rasa di hati. Kalau bukan kerana ada urusan mungkin Mama n Damia takkan berjauhan dengan Papa macam ni. Tapi 2 hari ni sejak Papa balik kampung semua Mama kena buat sendiri.

Kerinduan ini membuatkan Mama teringatkan zaman-zaman percintaan, pertunangan, perkahwinan sehingalah saat bergelar Papa n Mama buat insan yang paling istimewa iaitu Nur Damia Batrisyia binti Ahmad Firdaus.

* Papa n Mama ketika bercinta..ayat tak hengat (6 bulan sebelum bertunang)



*Sewaktu bertunang pada 12/11/2006

*Sah bergelar suami isteri pada 31 Ogos 2007(merdeka... :P)

*Papa n Mama together with Damia masa bercuti ke Fraser Hill(Damia 5 month+)

Mama memang sentiasa tersenyum lebar bila berada di samping Papa.Walaupun begitu banyak dugaan yang datang menguji,Mama tetap akan pertahankan ikatan suci ini demi kebahagiaan anak kesayangan Mama n Papa ini.

* wink*Entry ni tuk lepaskan rindu kat Papa...sebelum Mama merapu lagi better Mama stop n titon...kepada en Somi yang dirindui..saya sangat mencintai dan menyayangi awak..Walaupun kadang-kadang saya ada terbuat awak tersakit ati..namun hakikatnya anda amat saya cintai sepenoh jiwa dan raga

3 comments:

Qarissa's Parents said...

oooo....u baru masukkan entry ni rupanya ..i perasan baju Damia yg sungguh tomei itu!! mmm..alah ciannya dia ..encik somi balik kg yer ..takper ..kejap jer kan..??

nanti balik gn lupa kunci dia lam bilik tau!! ehhehe..kim salah encik somi a.k.a firdaus tuh...!!

MamaDamia a.k.a Haiza said...

ekeke dia dah balik dah ni...harus dikunci :P~

Jiey^Mien said...

salam singgah..
amboi.. tgh windu-winduan..
schweeett.. =)

P/s - saya dah link gak tau.. =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin