Tuesday, June 30, 2009

Geram nya rasa...

Uwaaaaa....sedeynya rasa...kamera ku tetiba jahanam tanpa sebab...maka semua gambar masa birthday Damia jadik blur...harus ku mengamuk ni...harus.Gambar masa pegi PD hari ahad hari tu pun rosak....sangatlah sakitnya hati,jiwa dan raga..Tak caya tengok n3 sebelum ni...pic Mama n Damia a bit blur...daku akan mencari kedai kamera secepat mungkin untuk merepair kamera ku ini(itu pun kalau bleh la)...kalau tak leh repair..maka haruslah aku menyambar satu kamera baru agar dapat aku meneruskan aktiviti dan impian ku untuk menjadi blogger tegar...isk isk isk

2 comments:

Watie Aziz said...

wah Haiza, macam nak mintak beli baru jer camera tuh..hehehe..cepat carik warehouse sales yang!! hehehe

MamaDamia a.k.a Haiza said...

tul tu noks...mak kompem kena cari kamera baru ni...yang lebih clear n tahan lasak gitu..

p/s:sangat seronok bleh guna bahasa seperti diatas untuk berblog...selalu guna kat tempat keje je...maklumla hotel ni kan banyak jejaka lembut gitu...hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin