Thursday, September 10, 2009

Shopping Sakan~~episod ke2 :P

Dah episod ke 2 plak ni...episod ke 2 punya soping semuanya adalah barangan En. somi...wah mithali ni..belikan keperluan raya tuk suami terchenta pastu ada gak tuk my abah n adik badik ....nak tengok apa yang telah ku beli....ni dia .....

*Ni semua tuk en somi....siap ada spentot raya lagi......huhuhu

*Baju Melayu Papa yang akan dipakai di pagi raya nanti....murah weii harganya...John Master lagi ....ahaks*

* Ni plak tuk abah n adik aku....saja tak beli sama kaler....takut jadi boria plak nanti


*Ni pun seluar n tshirt tuk Papa....


*Satu tuk abah n yang kuning tu tuk hubby darling

*Antara yang berjaya ku beli....sangat berbaloi2..*

Memang sangat berbaloi aku rasa dapat membeli semua baju2 ni dengan harga yang aku rasa amat murah..ye lah dengan modal hanya RM315 hengget aku berjaya membeli


2 helai kemeja
6 helai tshirt
1 helai seluar panjang
1 helai seluar pendek
1 set wallet n belt
2 kotak sepentot :P
dan yang paling menarik ialah.....
4 pasang baju melayu (RM 35 jek sepasang)


Dan semuanya adalah jenama John Master.....sangat berbaloi2....kat mana aku rembat semua ni.....ekeke Jumaat sampai hari Isnin baru ni John Master ada buat warehouse sale kat Puchong......terus aku gi terjah ....sebab semangat yang berkobar...aku siap terpacak kat sana pukul 10 pagi hari Jumaat tuh....Orang baru nak bukak kedai i...aku dah tergediks2 nak menyoping....gigih betul kalau bab soping ni kan...
Papa punya semua dah lengkap..tinggal nak beli kasut jek...maybe ahad ni kot baru sambung shopping tuk kasut Papa .....tunggguuuuu

8 comments:

Jiey^Mien said...

Adeh bestnya..
Ada lagi tak warehouse sale ni??

[-suziey-] said...

haiza...trsipu2 daku tgk spentot raya hubby mu itu..ekekek:D

emm berbaloi2:p

idajer said...

pehh...pandai okeh ko shopping!!!3 rat boleh dapat baaaanyakkkkkkk giler brg. best2!!!:-)

Intan said...

Dgn rm315 shj, terrer tu haiza cari brg byk cam tu...caiyok caiyok!

mamamiera said...

laa.. nape x inf0rm zai ade warehouse sale john master.. kite dah s0ping kat jj nilai 300++ baru dpt bbrape barang jek.. huu..

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Jiey:alaa Jiey dah habis la sale ni...dia buat 4 hari jek...4hb sampai 7 hb sept jek...kena tunggu tahun depan plak la jawabnya

Suziey:huhuhu harus ada spentot raya...bior hubby pakai semua baru tahun ni...tahun lepas takda beli apa2 pun tuk dia...ni pun masa beli dia taktau....bila dia balik keje tengok ...dia cakap tantek gak...hihihi suke dengar

MamaDamia a.k.a Haiza said...

ida:hehehe bab2 soping ni wajib kena pandai....kalau tak rugi..hihihi

Intan:tu lah Intan...murah kan...masa cashier tu dah abis kira..haiza siap tanya kat dia betul ke RM315 jek...ala-ala tergezut gitu...tapi Alhamdulillah lah jumpa warehouse sale ni...save sikit budjet

MamaDamia a.k.a Haiza said...

mamamiera:ala yang...tak tau plak ramai berminat ngan warehouse sale ni...haiza pun jarang pergi warehouse sale barang2 mcm ni...selalu pergi tuk barang bayi ngan kanak2 jek...takpe lah nak buat mcm mana dah takde rezeki zai...tahun depan kita pergi ekk :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin