Wednesday, September 09, 2009

Turun plak 5 kg....*suke**suke* :P

Pagi tadi timbang...
penuh saspen ni....
tadaaaaaa...
berat badan ku yang gemuks ni...
telah turun 5 kg ...
skang berat ku 63kg.....
kene turunkan lagi ni...
sebelum raya menjelang....
berangan nak berkebaya dah ni... :P~

5 comments:

Ummi Salsabila said...

tahniah3!!! pe petua? boleh berkebaya ry ni..:)

MamaDamia a.k.a Haiza said...

US:petua dia huhuhu minum air ngan kurma jek time berbuka n sahur....adeii takde petua apa pun yang....ni semua sebab bz keje jek ni....nak bukak posa pun terkejar2...sahur plak kenkadang miss....tak daya nak kunyah nasi...letih sangat ..minum air jek...tapi alhamdulillah takda masalah posa sampai waktu berbuka....

Intan said...

Caiyok caiyok haiza!

[-suziey-] said...

hohohoh..byk tu niza..5kg..huhu..berkebaya merah ke thn ni..ekekek:D

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Intan: ekeke tengah usaha lagi ni Intan...tapi time raya nanti dah bantai lemang,ketupat ngan rendang mau naik 10kg nanti...adeii..mau kena layan true fitness plak nanti... :)

Suziey:Banyak ke?...ok lah kot..kalau dapat turun lagi 5 kg bagus gak kan...huhuhu nak berkebaya hijau kot biar sama ngan hubby n Damia...ada cadangan kat mana nak dapat baju raya tantek2?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin