Tuesday, September 08, 2009

Shopping Sakan~~episod pengenalan :P

Apa khabar semua rakan2 blogger ku?....wah bila aku terjah ke kebanyakkan blog kawan2 semua....semua dah pakat citer pasal kelengkapan raya....best kan nak sambut raya ni.....apa2 pun yang aku nampak persiapan tuk si kecik lebih diutamakan....

Dua minggu lepas (30 ogos)aku pi Jusco kat Sunway Pyramid....niat hati memang la nak soping kaw-kaw sempena hari merdeka...ye lah setau aku Jusco ni akan buat additional less kalau malam merdeka....tapi bila sampai sana macam mengecewakan jek sebab takda apa pun yang aku berkenan....

Last2 jenjalan cuci mata je lah....tapi sempat lagi aku sambar sepasang kasut voir yang ada less 50%.....hihihi..apalah aku nih orang sibuk cari baju tuk raya ,...aku sibuk beli kasut plak.....

*Ini lah dia kasut yang aku berjaya sambar sebagai hasil rompakan pertama tuk raya....hihihi

Lepas beli kasut ni aku pusing2 lenguhkan kaki pastu terjumpa la unta sesat....maka aku pun terus bergambar dengan unta tersebut...hihihi bukan senang nak dapat bergambar dengan unta...kalau tak kena pergi zoo....tu kena pergi negara Arab baru leh jumpa unta...poyo je aku merapu kan?...muahaha

*Actually unta ni ada kat situ sebagai decoration tuk tema raya ni....aku pun musykil apa kaitan unta ni dengan negara kita.....coz decoration dia ada ala2 umah kampung tapi depan dia ada 2 ekor unta.....kompius jap....lantak dorang lah kan

Masa aku jenjalan lagi ...ada lah aku nampak Enfagrow buat booth kat situ....nak ilangkan buhsan aku pun gedik2 la join buat segala aktiviti kat dalam booth tuh....disamping tu dia ada explainkan pasal kebaikan DHA,kelebihan susu Enfagrow dari susu formula lain....pastu ada la sikit aktiviti yang aku n Damia kena buat tuk dapatkan door gift....bende2 free ni aku suke....ekekeke


Doorgift dia....macam topi yang Damia pakai tuh...pastu dia bagi sample susu enfagrow dalam 3 packet pastu siap ada sticker book yang sangat cantik dan very colourful....pastu ada gak flashcard yang mana belakang dia ada lyric2 lagu ...ada lah dalam 30 lagu macam lagu twinkle2,pat a cake, dan yang sewaktu dengannya.....bagus betul senang aku nak ajar Damia melalak nanti...hehehe

*Antara aktiviti yang kitorang kena buat....muahaha nampak aku yang excited dari Damia...

p/s:nama pun episod pengenalan kan....maka satu je lah barang yang disoping......ekekeke.....nantikan episod seterusnya.....tata

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin