Thursday, July 08, 2010

Kecik-kecik dah pandai merempit

Kita kalau dengar pasal orang merempit ni sure kita marah-marah kan,
ye la sebab merempit tu la macam-macam gejala sosial terjadi
Sebab merempit ni jugak la berapa banyak nyawa anak muda kita terkorban di jalan raya

Bukan main lagi aksi 'perempit' ni

Tapi kan kalau yang merempit ni insan dibawah ni
agak-agak korang tengok rasa nak marah ke rasa nak tersengih-sengih?
Meh tengok meh

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
Bukan main lagi..amboi anak dara sorang ni

Gamba kat bawah ni lagi 'daring' gitu

*

*

*

*

*

*

*

*

Jelingan mata tu yang tak tahan tu,siap peluk rapat lagi...ewah..ewah

Ekeke tu la dia 'perempit' cilik..rempit camni takpe,kalau dah besar nanti jangan duk buat kerja-kerja merempit ni tau.Ni anak dara aku dok merempit ngan anak buah aku,umur dorang sebaya beza 4 bulan je.

Sekejap je main elok-elok pastu apa lagi sesi buli membuli la...kejap Damia kena buli pastu kang Hezri plak duk buli dia..hehehe

Senyuman si notti mama yang bushuk..muachhss

2 comments:

eima said...

amboi damia .....
siap peluk lagi tuh cam minah rempit ... comey ....


haiza aku tag ko GA
http://eima-contest.blogspot.com/2010/07/mikas-1st-birthday-giveaway.html

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

fuyyo.. bawak awek tu...
aduyaiii.. ye ye aje merempit!!!
hihihihi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin