Monday, July 12, 2010

Sepanyol Juara Piala Dunia 2010

Piala Dunia 2010 telah pun melabuhkan tirainya dengan pasukan Sepanyol di nobatkan sebagai Juara kali ini.Walaupun aku mengharapkan Holland yang menang tapi apa kan daya...Cuma aku agak tak puas hati ngan pengadil giler kad yang agak berat sebelah...

Hampir semua pemain dia nak bagi kad...giler ke apa....kalau bagi kad kredit takpe la jugak...

A.Iniesta pemain Sepanyol yang menjaringkan gol pada minit ke 116 dan akhirnya membawa Sepanyol menjuarai Piala Dunia 2010 ni.

Takpe lah Holland,walaupun kalah kali ni tapi bagi aku team Holland ni adalah juara.Dan bagi aku Robben boleh diangkat sebagai pemain terbaik perlawanan kali ni.Gigih duk mengejar bola ke sana ke mari.

p/s: Lepas ni takda dah kot masalah masuk keje lambat

p/s:Kes bookie kena tangkap pasal judi pun berkurang kot lepas ni..hehehe

3 comments:

Nana said...

yeay..spain menang hehe mmg sokong spain...

tgk kejap jek mlm td ngantok la tgk sorang2 hehehe

Jojoe said...

xtengokpun semalam..harap ada siaran ulangan.. suka bila dengar sepanyol menang...yeyyyyy

sall said...

yes3...spain juaranye...pasukan aku dah awal2 terkeluar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin