Tuesday, July 20, 2010

lensaMama Melts My Heart Away



Contest ni tarikh tutup dia adalah pada hari ni...harap-harap masih sempat menjoinkan diri..

Hadiah untuk contest ni disponsor oleh:



An 8"x8" canvas print from lensaMama



RM10 worth of voucher from PinkyFrogShop



RM10 worth of voucher from Funky Mama

Ni la si kecil yang bisa meruntun jiwa dan raga ku...




Nur Damia Batrisyia Binti Ahmad Firdaus
2 Tahun ++
27 June 2008

Tipu la kalau ada ibu yang cakap anak-anak mereka ni bukan penawar hati mereka.Melainkan ibu tu memang takda hati dan perasaan.Bagi aku kalau penat balik keje,bila sampai je rumah tengok wajah comel anakku ni terus hilang rasa penat.Kalau rasa nak marah pun tak jadi.Tengok je la aksi-aksi Damia ni ada je gaya yang nak di buatnya kalau berdepan ngan kamera.Hati sapa yang tak cair kalau tengok aksi-aksi macam ni??..harap-harap picca-picca Damia ni pun dapat mencairkan hati lensaMama :P

3 comments:

mama zharfan said...

good luck sweetie..pic yg last tu cute banget :p

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

voted for last pic..cute!!

Josh said...

Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin