Friday, November 06, 2009

Kembali normal


ye betul mood saya sudah kembali normal dari rasa geram dengan

makhluk sengal di opis saya ni.

Esok saya nak ke mid valley sebab nak pi PC fair kat sana...

start dari kul 11 pagi sampai 9 malam...

Niat dihati nak beli laptop baru agar saya tak perlu berkongsi dengan hubby n berebut pc dengan adik badik saya di rumah mak saya nanti...


p/s:Memandangkan mood sudah normal maka tulisan pun back tu normal n siap ber'saya' lagi...eceh


p/s:ada sesapa nak ke mid valley esok ...bleh kita jumpa di sana.. :P

2 comments:

Suziey Ahmad said...

aisey lmbt baca la n3 ni.lenkali btau awal2..aku boring dok umah..xg manae2 pn:p
so dh rembat ke laptopnya?

Haiza said...

laptop sudah berjaya dirembat dengan jayanya....hihihi tapi tak jadi beli kat mid valley tu...sebab tak banyak pilihan...last2 keluar mid valley drive gi low yatt...sambar kat sana jek sebijik laptop

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin