Sunday, November 22, 2009

Weekend activity...sopeng :P

hehehe skang ni dah start year end sale kat seluruh Malaysia ni.Kaum-kaum ibu la yang paling seronok hujung2 tahun ni...sale sana sini..kaum bapak?..diam tak terkata..sediakan saja wang dalam wallet...hihihi..

So aku belum start lagi jenguk2 soping complex...awal lagi...dah dapat bonus hujung tahun ni baru bleh cite...hehehe..takat ni cukup la gi terjah warehouse sale jek dulu.


Pagi tadi aku gi terjah Pureen nya warehouse sale.Start dapat tau pasal pureen nya warehouse sale ni dulu...aku terus tak pernah miss la nak pergi..rasa gatal2 jek kaki ni kalau tak gi jengah ke sana...bila en.suami tanya aku cakap "ala papa,mama nak gi tengok2 jek"...wakaka tengok2 konon sekali amik ko melayang gak seratus lebey..huhuhu

tak cukup dengan tu..balik dari pureen sale tu ...singgah umah jap simpan hasil belian tadi pastu mandikan Damia skit...kul 4 petang kitorang gi jengah plak Bata nya sale...Sale Bata ni abah aku yang ajak...cam besa la aku on aje..laju jek kaki ni melangkah..

Aku kasut2 Bata ni aku ok jek pakai..ala takat nak pakai kat kaki buat pijak2 taik ayam segala bagai buat apa nak cari yang mahal2 ...tul tak?...tapi kira ok lah aku rasa kasut Bata ni...sebab masa pregnant dulu pun aku lebey selesa pakai sandal Bata jek...lembut,selesa n tahan lama...yela sepanjang 9 bulan pregnant sampai hari ni sandal yang aku pakai time pregnant dulu tu still ada lagi.

Kat Bata nya sale ni memang murah la kasut n sandal dia jual...harga sekitar RM5 - RM15 jek sepasang...abah aku sampai sambar 5 pasang kasut keje n kasut sport...aku belikan sepasang jek tuk Damia ngan satu sandal..

Aku sangatlah layan kalau dapat soping kat warehouse sale macam kat pureen n bata ni coz walaupun dorang tolak barang harga murah tapi barang still ada kualiti n tempat pun teratur...baru la rasa berbaloi-baloi...bukan macam yang kat stadium melawati shah alam baru ni aku gi...memang menyakitkan hati jek..

p/s:psssttt...kot-kot ada sesapa yang tau kat mana lagi ada warehouse sale yang berbaloi-baloi...habaq la kat aku ...leh aku gi terjah...layanzzzzz :P

p/s:tengah tunggu pc fair kat klcc 4-6 Disember ni plak....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin