Friday, November 27, 2009

Salam Aidiladha

Salam Aidiladha buat semua kenkawan....pada yang nak balik ke kampung maklumla cuti lama gak kan...berhati-hati di jalan raya.....dan marilah bersama2 kita meningkatkan paras kolesrol dalam badan kita tatkala menikmati hidangan di pagi raya ini...termasuk yang mabeles dan pemes............ SUP GEARBOX.....Slurrpp.....ekekeke

Kejap lagi saya sekeluarga akan bertolak ke kampung hubby di Pahang tuk menyambut Hari Raya Qurban ni...3 tahun berturut2 ni raya haji disambut di kampung my hubby...tapi takpe sebab sambutan di sana lebey meriah compare dengan sambutan kat KL ni kan....

Di rumah mak saya skang ni pada pukul 2 pagi sangat semerbak dengan bau kuah laksa hasil tangan abah saya.....oho harus saya suruh simpan semangkuk dua tuk saya makan lepas balik dari Pahang nanti....hihihihi

Sekali lagi selamat bercuti n selamat Hari Raya Aidiladha buat semua....muaccchhss

p/s:entry tanpa gamba.....malas nak cari gamba...

2 comments:

Farah said...

selamat hari raya!

hati2 di jalanraya :D

Suziey Ahmad said...

salam aidiladha..sori lama xjengah sini..maklumla..mcm2 dugaan dtg melanda..
amboih..kol 2 pagi buat laksa..best tu..meriah:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin