Wednesday, December 30, 2009

Model kesayangan hamba...:P

Ni lah dia model tak mandi kesayangan hamba sedang memperagakan fesyen baju tido batik jawanya dengan fesyen rambut ala-ala vokalis kumpulan Hujan tuh...alahai nak oii...layankan ajorks ye noks

Tempat kejadian = Tasik Chenderoh,Perak
Masa kejadian = pukul 9 pagi
Model terlibat = seorang budak yang tak mandi lagi
mula-mula pusing kanan ye puan-puan

pastu pusing kiri plak ye

berikan sedikit senyuman walaupun air liur basi masih melekat di mulut anda...ingat tu puan-puan semua

Kemudian melangkah lah dengan penuh yakin...

tapi....

*

*

*

*

berhati-hatilah ye jangan sampai nak terjun dari 'stage' plak ..

Model diselamatkan oleh bodyguard yang sentiasa besiap sedia...isk isk isk

p/s:pertunjukkan fesyen terpaksa dihentikan sebab model mula beraksi ganas apabila nampak air tasik yang terbentang luas tu.... :P

6 comments:

Intan said...

Ekeke...lawak lah damia nie, rupanya nak mandi dlm tasik ye sayang :D

Sitisifir10 said...

huhu...sorang mcm tu bolh control lagi..mai 4 org mcm kami..haha..dok dalam kete je la tengok tasik...ngeh ngeh

[-suziey-] said...

cewah..ade gaya la model kesayangan mu itu..siap ade lifeguard iring..ekekek:p

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Intan:kehkehkeh memang pun nak mandi tasik dia tuh...mula2 ok jek...pastu laju jek tuju ke tasik tu...isk isk isk....nasik ada bodyguard yang sentiasa bersiap sedia tuh :P

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Sitisifir10:ekekeke...betul kak,tak tau lah macam mana nak control kalau ada 4 orang anak tu....hihihi tapi takpe kot kak...aksi dan teletah dorang yang macam2 ni lah yang akan buat kita sentiasa terhibur...tak gitu kak?

MamaDamia a.k.a Haiza said...

suziey:ada gaya ke?..ekekeke wajib tuh lifeguard tu kena mengiring kemana saja...untuk keselamatan diri gitu...kalau tak iring anak...kena iring mama dia plak..:P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin