Thursday, December 31, 2009

Notti-Face Giveaway

Contest anjuran MamaAdwanEncem dengan tajuk contestnya "Notti-Face Giveaway" dan akan berakhir pada 31 December 2009...so nilah dia wajah si notti ku..

Nama dak notti ni:Nur Damia Batrisyia bt Ahmad Firdaus

Tarikh Lahir: 27 June 2008

Umur: 1 tahun 6 bulan ++

Nama Mama:Norhaizamiah

Cerita di sebalik gambar ni sebenarnya masa ni si Damia baru lepas berjaya mencabut gagang telefon dari telefon yang ada kat dalam bilik ni waktu kitorang pergi bercuti di Awana Kijal.Maka dengan lagak muka nakal dia tu siap buat gaya ala-ala mengajuk bila aku tegur dia.Lepas jek aku tegur dia,siap dicampaknya gagang tu...isk isk isk memang notti betul dak tecik sorang ni

5 comments:

Intan said...

Uiii mmg nakal muka dia tu...notti ye damia ;)

Gudluck sayang :D

Momma Mia said...

jgn notti2 tau damia.
good luck!

[-suziey-] said...

mmg nmpk kenotian damia yek..hehe..good luck damia:p

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Intan:thanks dear ...kecik2 ni nak nakal2 takpe...kalau besar dok nakal lagi..memang rotan la jawabnya...huhuhu kejam plak mama dia nih :P

Momma Mia:thanks auntie...Damia janji takmo notti2 dah..nanti mama rotan nanti..takut lah Damia

~Damia~

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Suziey:tenkiu...notti2 cumel cenggini takpe...jangan notti tahap melampau dah le...pitam mama dia nanti...hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin