Monday, December 07, 2009

Shopping memang terapi terbaik :P

Hahahaha memang ku akui...shopping itu memang satu terapi buat aku....kalau kepala aku tengah serabut atau tension sebab keje atau apa saja...ubat paling cepat dan mujarab adalah 'shopping'.....wakaka.....tak caya cuba korang try...sure ramai yang bersetuju terutama kaum-kaum wanita ni..betul tak?

Actually bukan apa.....aku ni jenis keje yang hanya dapat off day sekali je seminggu......pastu bila off day jek tak pernah aku lekat dok kat umah...sure nak kena keluar pegi shopping....jenis aku plak tak kisah walau takat masuk Mydin jek...hahahaha.....janji berada dalam suasana bershopping walau takat window shopping

En.Somi?.....ngikut je lah...walau sambil ngikut sambil membebel....hahaha....tapi aku rasa sepanjang minggu lepas memang melampau tahap 'menyoping' aku ni...mana taknya...hari Khamis aritu lepas keje...siap pegi Jusco Bukit Tinggi lagi sebab ada Jcard members day...Manusia kat situ?....memang berduyun-duyun kalah orang nak tengok konsert pussy cat dolls yang seksi meksi tu...hahaha apa kaitan?...

kalau dah tengok sale sampai 80%....mau tak gatal tapak tangan ni?...hihihi

Time ni dah kul 12 mlm...manusia masih ramai lagi duk berkerumun.....termasuk aku :P

Barisan yang panjang sebab nak collect Jusco voucher *sila abaikan gambar kiri belah bawah tu...sekadar pelakon tambahan*

Aku sampai sana kul 9 mlm...dia bukak sampai kul 11 malam...tapi sebab orang yang oberdos ramainya maka dalam kul 12.30 mlm still berlambak lagi orang....terutama kat tempat collect Jusco voucher...aku beli tak banyak..sebab memang dah target nak cari langsir jek....ye ke?yang penuh satu troli tu apa?...hahahaha tangan takleh control sume nak amik...sampai bantal pun beli 2 bijik..sebab tu troli penuh :P


"Rileks la yang....kalau Mama tak rajin keluar soping moping ni...nanti Damia pun tak dapat nak jenjalan...duk jek kat umah"


Balik time setelah berjaya merabakkan pocket di tengah malam hari....huhuhu...Papa hanya mampu geleng kepala...kohkohkoh

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin