Wednesday, December 23, 2009

Staff Dinner~Celebrities Nite 2009


Salam siaran kembali...lamanya rasa tak berupdate blog.Ni pun baru sampai dari kampung,punggah2 barang terus bukak lappy..usha blog,jiwa kacau weii kalau sehari tak bukak blog ni...hahaha..dah la kat kampung tak dapat coverage berukband ni...alahai...

So ni meh layan cerita daku secara marathon ni...hahaha kalau berdaya la nak membuat entry pepagi buta ni...okeh...story pertama tentang Staff Dinner hotel tempat aku kerja ni yang dah pun berlangsung pada 14 December 2009 haritu...tema dia Celebrities Nite...adeii bengkok wayar2 dalam kepala aku ni dok pikir nak pakai baju apa yang sesuai dengan tema...dah la dinner ni pun kompem very last minute...kitorang semua ingat tahun ni dah takda dinner dah tuk staff....sebab biasanya dinner buat bulan 8.....so ingat memang takde dah la....tup tup naik notice bagitau staff annual dinner on 14 December 2009.


Lihat lah pinggang ku ....rampingkan?....muahahaha..jauh panggang dari api

Lepas pikir punya pikir...aku rasa malas la nak buang duit sewa or beli baju...baik aku pakai uniform keje aku jek...muahahaha jimat kos...kebetulan memang dinner ni buat ari Isnin...dan dibuat kat hotel sama tempat aku keje....so buat apa nak buang duit...habis keje kul 7 terus turun ballroom,yang beshnya dah la tak wat keje tapi still claim overtime...giler kejam ...hahaha..meh layan gamba2 yang ala-ala jek nih :P


Cantik tak baju tuk dinner kitorang?...satu department aku pakai uniform jek kecuali si afro tu dari HR...hahaha...stok berjimat cermat ...muahaha


Geng giler kentang....bos aku yang sengal tu(pic no 2)...dah tau orang tengah amik gamba...dia pun sibuk duk amik muka dia sendiri..last-last padan muka.....muka kena cover dengan kamera....sengal punya bos


Ni Damia baru sampai dengan Papa,sampai-sampai jek terus ada yang hulur pisang kat dia...ekekeke...punya la best dinner kompeni aku ni siap bleh bawak anak lagi....FREE OF CHARGE lagi... :P


Papa ngan Damia muka rileks jek...Mama over excited tengok dorang dah sampai....tersengih sampai kecik2 jadik mata tu...hihihi




Pic wajib ada....Mama dan permata hatinya,Damia..... :)


Gambar kat atas ni korang bleh pakai spek itam kalau nak tengok...maklum la memancar2 kalernya...aku pun tatau ntah apa salah setting kamera ni...so tulisan pun bertukar kaler hijau...hahahaha...apa motif????


Mama n Damia with my General Manager,Datin Jasmine dan juga "kakak abang" yang baru lepas menari...hahahaha


Damia with her new frenz....siap main2 bunga lagi


Antara aktiviti di luar dewan.....teka sweet yang berwarna warni dalam balang tu....kalau tepat atau hampir tepat...hadiah dia sebijik air cond....sangat kecewa rasanya ok....jawapan dia 450 bijik...aku teka 456 bijik...adeeiii melepas...ada plak yang bleh teka tepat...ciss


Michael Jackson in the housseee.........uiii seramnya


Ni team department aku sebelum menari.....pertandingan ni tuk semua staff wakil department masing-masing....


Team kitorang dapat no-3....tiap tahun memang tak pernah lari mesti antara juara hingga no 3....hehehe....memang masing2 kaki keluar masuk disco...cewahh

Kali ni layan gambo je dulu ye....next entry aku citer pasal hadiah lucky draw yang aku dapat ek...selamat tido

1 comment:

Lily@MamaZaraZareef said...

uii..teka gula2 pon hadiahnye sebijik aircond ek. best betul..tp part paling bst ialah dpt bwk suami n anak skali gi dinner. susah nk jumpe comp bagi foc macam tuh..=p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin