Sunday, August 16, 2009

contest lagi:Mari makan Apple

muehehe cam gempak kan tajuk entry kali nih...mesti ada yang rasa nak termuntah bila nampak perkataan contest kat blog aku nih....muehehe jangan mare ek....saja jek kasi gempak tajuk..padahal ni cuma entry aku yang tetiba bangun dari tido lantas amik kamera maka nilah aksi2 Damia yang aku nak upload kat sini..terimalah..jeng jeng jeng
Damia dan apple hijau nya..apakah??

*Ngap...cedap ni

*Pandang kiri...pandang kanan...ok...line clear...


*Ngap lagik...beshnya..


*Epal hijau ni memang peberet saya tau....2 atau 3 hari sekali mesti kena makan epal ni...untuk apa?...ntah mama saya cakap epal hijau ni bagus untuk saya...mama saya pun suka epal ni...atuk pun suka tau

*Saya pandai tau...makan isi dia jek...kulit saya buang

*Buktinya...saya tak makan kulit epal...nanti tercekik..dah besar nanti baru saya makan ye..mama saya tu pemalas takmo buangkan dulu kulit epal ni untuk saya...huh

*Hasilnya...hampir separuh epal ini telah selamat masuk ke dalam perut saya....hihihi

habis cerita tuk pagi nih...nak titun jap....jumpa lagi di lain rancangan..adioss

11 comments:

Intan said...

Pandainya damia makan epal! Arissa still tak nak mkn sendiri...anak manja maaaa :)

Semua nak bersuap lagik dan nasi still blend lagi tu...hu hu hu.

Baguslah dia mkn epal hijau...leh "tepis" H1N1.

Watie Aziz said...

wow, bagusnya Damia, u boleh bg dia sebijik cam tuh suh dia makan?? iskk..jelesnya i ... Qarissa i siap blend lagi semua apa2 utk dia ..tapi blend kasar lah ..

my hubby tuh penakut sket ..semua tak boleh, nanti tercekik lah, itu lah inilah .. gigi Q ada 4 , tapi my hubby tak confident lagi... agaknya dia nak tunggu gigi Q penuh baru nak bg makan cam org besar agaknya ..teruk tul..hahahhaa

mama uzma said...

pandai damia makan epal...
bagus2..

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Intan:Arissa kan memang anak manja...hari2 ibu dia duk belai dia..maunya tak manja...ekeke...i pun kalau tak keje...harus nak manja2 kan Damia tu...hehehe ye ke leh tepis H1NI dengan makan epal ni...I pun ada dengar gak pasal ni...ada yang cakap blend epal ngan oren buat jus lah...kalau betul macam u cakap kan Intan...nampaknya hari2 i kena bagi Damia makan epal ni..lagipun dia memang suka makan epal hijau ni...tak salah kan sekadar mencuba..mana tau betul2 mujarab...mudah-mudahan

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Watie:ni lah untungnya Damia ni duk dengan abah n mak i kot...dorang ni semua benda sumbat bagi Damia ni makan...bila i tanya takpe ke bagi Damia makan tu...makan ni?..then my abah cakap...alaa ko dulu2 pun makan benda yang sama gak..takda pantang2 nya..elok jek besar sihat hah...ekeke...Damia ni pun ada 3 gigi atas ngan 2 gigi bawah jek..tapi semua benda dia dah balun dah..ekeke

MamaDamia a.k.a Haiza said...

mama uzma:bukan takat epal jek...semua benda dia dah telan dak...hihihi

[-suziey-] said...

uik xmasam ke dia mkn epal tu..ish sy tgk pn terkenyit2 mata membaygkan kemasamannya..hahaa

MamaDamia a.k.a Haiza said...

suziey: ntah.,..tak masam kot..tengok dia makan rileks jek..kita yang tengok ni plak yang rasa masam ek...ekeke

unlisted_one said...

Psstt,..Haiza,..congrats ye menang make over contest tu,...dpt shawl lagi..

MamaDamia a.k.a Haiza said...

hihhi tenkiu..tak sangka lak suka2 masuk pun leh menang..Alhamdulillah dapat no 3 pun ok dah

Ummi Salsabila said...

pandainye dia mkn epal.mkn org besau..:)

haiza, congrats yer.menang makeover contest..hehe..dpt hadiah shwal kan?jom kite gigih bercontest lg.smgt...hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin