Friday, August 21, 2009

tempat ke-3 makeover contest

Yahooooooo.....lompat tinggi2 sampai ke bumbung...tak sia-sia gigih join contest...Alhamdulillah menang jugak...nak tau contest apa yang aku menang tu...jangan malu jangan segan scroll jek ke bawah n anda pasti akan temui jawapannya..poyoz lak aku nih nak nyusahkan korang ek..hihihi actually aku salah seorang pemenang makeover contest yang dianjurkan oleh puan echa kat blog dia tuh...Alhamdulillah sangat2 dapat gak aku pakai shawl pree lepas ni sebab hadiah yang aku dapat sebab menang contest ni ialah sehelai shawl...huhuhu..nanti kalau aku dapat hadiah ni nanti aku buat satu entry khas pasal hadiah ni ekk...

Terima kasih banyak2 tak terhingga pada echa dan barisan juri di belakang tabir yang sebulat suara memilih aku sebagai salah seorang pemenang...aku tujukan ucapan terima kasih ni lagi buat mak dan abah yang berada di rumah...cut.....muahaha...ingat anugerah bintang popular ke?...huhuhu

*nilah gambar yang aku pertaruhkan tuk contest ni....dah macam penari lagu asmaradana dah tu...

haraf maaf ye sebab lambat buat entry pasal kemenangan ni...bz..huhuhu..lepas ni aku nak lebih gigih dan meroyan lagi menjoinkan diriku dalam bidang contest mengontest ni...semangat...semangat...
tahniah juga kepada pemenang pertama dan kedua iaitu kak syabar dan ummisalsabila.

3 comments:

Momma Mia said...

Perghh tahniah la Haiza. mmg layak la. Memang lain & tak kenal laa...

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Momma Mia: tenkiu...tenkiu..biasalah teknik mekap...sekali seumur hidup bleh kot mekap2 bagai gitu...kalau hari2 mau tak kuar umah cik abang nanti...ahaks

Echa said...

tahniah.. nanti tinggalkan alamat di bahagian komen di blog saya yeeee... nak pos hadiah.. tq

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin