Saturday, October 24, 2009

Online Contest ~ Senyuman Ceria Si Comel

*Bleh klik kat banner atas ni kalau nak join contest ni*

Satu lagi contest yang sangat menarik yang aku nak join....contest anjuran SMILEYKIDZ. Hadiah yang ditawarkan pun memang sangat menarik...boleh klik sini kalau ada yang nak tau pasal hadiah n syarat2 contest ni.....so takmo bebel panjang lebar....ni la dia antara gambar2 senyuman ceria si comel n si manja ku yang ku pertaruhkan...sila jangan ada yang loya2 tekak tengok pic2 anak aku ni....

Nama si comel ku: Nur Damia Batrisyia bt Ahmad Firdaus

Tarikh Lahir: 27 June 2008

Umur: 1 tahun 4 bulan

*

*

*

jeng...jeng...jeng ni dia gambanya

*

*

*

pening aku nak pilih gambo anak aku tuk aku masukkan dalam contest ni...ikut kan hati berlambak lagi aku nak buh...kang kena rijek plak entry aku ni kang...kihkihkih...so kat atas tu la serba sedikit gamba si comel ku dengan aksi2 senyuman yang sentiasa menceriakan kehidupan ku...so pada sesiapa yang nak join contest ni bleh klik sini....sempat lagi nak join ni tarikh tutup dia 31 october 2009...hadiah ditawarkan memang mabeles..

5 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

Gud luck Damia!! sweetnye senyuman damia nih..=D

MamaDamia a.k.a Haiza said...

thanks mama zara...senyuman zara pun kiut2 gak gitu...jomlah join contest ni...ada masa lagi tu nak join :)

[-suziey-] said...

comel2..hehe..happy je tgk damia...good luck damia..

yg akai costume kuning tu bole masuk contest baby intan..cutest baby in costume..hehe

Intan said...

Wahhhh suziey, siap "select" kan lg tu pic for my contest...ekeke. Okeh gak yg tu ;)

Cute mmh cute tgk si damia ni senyum...gud luck ye sayang. Sure berpinor bijik mata juri nie nanti...hik hik hik!

~nannoor said...

Salam ziarah dari SMILEYKIDZ.

Terima kasih kerana menyertai ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL.

Entry anda telah di review.

Good Luck!! :)

~nannoor
SMILEYKIDZ Photography

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin