Saturday, October 03, 2009

Si kecil dan duit raya...

Memang tak boleh dipisahkan bagai irama dan lagu...jika dipisahkan pincanglah lagu rosaklah irama (ada betul kah?).....Macam tu lah jugak duit raya dengan budak2 memang tak boleh dipisahkan....hihihi....tak caya?

*

*

*

*

*

*

*
tadaaaaaa........

*sampai tertonggeng2 duk mengira duit raya...ekeke cam reti jek ngira...meh mama kirakan :P~
*ni plak sepupu sepapat Damia....semua lahir tahun 2008 ...beza 2-3 bulan jek....pun dah pandai ngira duit raya....tak kira dimana2....sampai gigit2 jari lah kalau tak dapat duit raya tu....hihihi
Aksi spontan yang berjaya diamik selepas beraya pada hari raya pertama tu....disebabkan panas yang membahang semua sekali ditogelkan pakai pampers n spentot jek....wakaka....

2 comments:

Intan said...

Part yg "meh mama kirakan" tu yg bahaya tuuuu...ekeke. That's why depa tak bg mama kira kan...takot2 kena kebas lak nanti...ekeke.

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Intan: jangan risau...ekeke mama Damia sure kira betul2 punya pastu terus masuk dalam bank poh kong eh silap SSPN...demi masa depan anak hihihi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin