Tuesday, October 13, 2009

Si Comel Berbaju Raya Contest

Lepas raya ni macam-macam contest ada berkaitan dengan raya...so macam besa la sebagai seorang yang sangat giler kan contest...aku pun turut menjoinkan diriku...kali ni aku nak join contest anjuran BabyIbu iaitu

*
*
*
*
*
*
Mudah jek kalau ada yang nak join....Syarat-syarat contest boleh klik sini...so ni lah dia gamba si comel ku berbaju raya....first time ni Damia pakai baju kurung...


Tengok lah aksi Damia ni...nama pun budak tecik kan....pakaikan je lah baju kurung comel2 pun tetap menan jugak yang jadi pilihan...bagus ada menan ni jadik si comel ni khusyuk bermain so mama dia pun leh lah menelan kuih2 raya yang dihidangkan...hehehe

Nama anak: Nur Damia Batrisyia bt Ahmad Firdaus
Tarikh Lahir: 27 June 2008
Umur: 1 tahun 4 bulan

Rugi woo sapa yang tak join contest ni sebab hadiah2 dia besh gilos..betul tak tipu sebab semua hadiah untuk para pemenang adalah disponsor oleh
So apa tunggu lagi cepatlah join....Tarikh tutup penyertaan adalah pada 15 Oktober 2009...so pada sesiapa yang berminat nak join..cepat klik sini...mana la tau kot-kot korang ada rezeki nak dapat hadiah2 hebat yang ditawarkan tu kan?....

4 comments:

[-suziey-] said...

uiks..minah rempit ni..naik beskal pakai baju kurung..rock gitu..ekeke:p
ggod luck damia...bole aQeel tumpang naik beskal:p

Jiey^Mien said...

Baju dah ayu dah..
Skali jadik KL drift plak..
Hehheheh..
Good Luck..
=)

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Jiey:ni bukan KL drift ni...ni dah jadi Perak drift ni...hehehe...nak wat camna Jiey...seb baik ade menan ni....kalau takda comfirm mamaDamia takleh nak melantak kuih raya sebab Damia ni asyik meragam jek time raya...asyik nak beriba n nak kene peluk jek :)

Jiey...tak besh la rasa sebab tak dapat nak baca citer tentang Ian lagi :(

MamaDamia a.k.a Haiza said...

suziey:minah rempit ke?..kecik2 merempit takpa jangan dah besar pun duk ikut mat rempit sudah...haru jadinya nanti...tapi kalu yang merempit tu aQeel takpa...bleh ikut sebab aQeel encem...aQeel nak tumpang?..mana boleh ...bontot Damia jek dah tak muat dah..camna nak tumpang...hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin