Monday, January 18, 2010

Anak Perempuan memang kena "RAJIN"

Betul tak?...anak perempuan memang kena "RAJIN"....Serba -serbi kena rajin terutama yang melibatkan kerja2 di rumah macam memasak(bab ni memang aku malas skit :P),basuh pinggan mangkuk,mengemas rumah,basuh baju,lipat baju dan juga MENYAPU SAMPAH...

Maka dengan itu pada hari ahad yang indah ini (sebab aku tak keje,haruslah indah hari ini),Anak perempuan kesayangan aku telah menunjukkan ciri2 anak perempuan yang rajin ....nak tau apa dia buat...
*
*

*

*

*

*
Ni Dia..........

-Mangsa keadaan-sang "POP CORN"


"Teruk betul Mama ni, orang kecik lagi dak suruh sapu -sampah...bukan Damia sengaja pun tumpahkan pop corn tu"


"Apa pandang-pandang....bukannya nak tolong...Huh...menyampah"


"Dah siap dah menyapu...Mama nak suh wat apa lagi?"

p/s:Bagus kan ada anak perempuan notti cam Damia ni...ekekek tapi comel gak tengok dia duk gigih pegang penyapu ngan penyodok yang lagi tinggi dari dia tu :P
p/s:Jangan terpedaya ngan gambar2 diatas....aku tak sekejam tu sampai nak suruh anak aku yang setahun jagung ni menyapu sampah....sekadar lakonan penyibuk dari dak tecik yang mengacau mama dia sapu sampah je tu.... :P

1 comment:

Intan said...

Marah tul muka damia tu haiza...ekeke :D

So cute je bila dak kecik buat kerja rumah...main hentam je ye sayang. But itu lah permulaan nya kan ;)

P/s: Waaa haiza pon dah ada bakat wat dialog nie :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin