Friday, January 01, 2010

Jom buang masa..........

Ayat yang paling tepat tuk menggambarkan entry aku kali ni..maksud aku membuang masa tu adalah ...aktiviti aku dan Damia yang membuang masa hampir 3 jam di klinik kesihatan.Adeii ni gara-gara nak bawak si Damia ni gi klinik tuk buat injection sebab umur dah masuk setahun 6 bulan....alih2 lepas aku dok melangut menunggu dekat 3 jam boleh plak si nurse tu cakap yang hari ni takyah cucuk lagi kena tunggu bulan depan...

Adeii hai...memang si nurse tu yang cakap sendiri kat aku"buang masa jek akak datang hari ni,bukan boleh cucuk lagi,akak datang bulan depan ye..ok lah boleh la akak balik...takde apa dah"....adoii senak perut aku dengar dia cakap camtu....napa la tak cakap awal2....aku siap amik cuti lagi sebab nak bawak anak aku pegi klinik...alih-alih dia cakap macam tu...ni dah kira pengalaman kedua aku kena macam ni....korang rasa memang service kat klinik kerajaan ni macam ni ke?...tau le benda free tapi jangan la buat aku macam ni...lotih dek non oii...korang layan kan ajelah ye gambar Damia yang mengembara segenap klinik ni...stok boring ler tu :P

Gigih nak panjat tembok tu....

at last aku kurung dia kat tempat ada playground kat klinik ni...tak daya aku nak kejar n control dia yang duk belari kesana kemari tu...duk dalam ni lagi bagus..biar dia main jek menan kat dalam tuh

p/s:kalau la aku ni banyak duit...sure aku tak bawak Damia ni gi klinik kerajaan... :(

p/s:Malas la nak spoil kan mood sendiri di permulaan tahun baru ni....hehehe so HAPPY NEW YEAR 2010 TO ALL MY DEAREST BLOGGER FRENZ..

4 comments:

Suziey Ahmad said...

ler sabo je ler..dh smpai turn slps 3 jam menunggu br nk habaq..adeiii..tensen gilersss

Haiza said...

memang tensen sesangat.tensen tahap nak mengamuk pun ada...tapi kena maintain cool.last2 tak pasal2 amik cuti sesaja jek hari tu..

Queenin Murni said...

hukaloh.. ade ke patut??
kalau aku dah buat muka cam babun dah.. hahah@

kenapa takleh cucuk haritu jugak??

why why why??

Haiza said...

muahahaha alasan tak logik dari seorang pekerja klinik kerajaan "anak akak takleh cucuk hari ni sebab umur anak akak belum cukup 1 tahun 6 bulan.lagi 3 hari baru cukup.kalau nak cucuk gak,boleh,tapi apa-apa jadi akak tanggung sendiri la".

adei bleh dia cakap cenggitu padahal appoinment untuk datang hari tu dia sendiri yang bagi.sengal betul.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin