Tuesday, January 26, 2010

Contest Sweet Picture Anak bersama Ibu

Tetiba plak nafsu nak bercontest membuak-buak...huhuhu so layan kan aje ye entry2 contest dari ku sesambil aku nak edit sesikit picture MBP Gath ahad haritu.

Contest kali ni anjuran blog eiyakiesah & MYTOMEIOUTLET yang bertajuk "Sweet Picture Anak bersama Ibu".Comfirm la kan banyak giler gambar menarik antara ibu ngan anak...so macam aku pun pening gitu tatau nak pilih pic mana..maka pic kat bawah ni la aku pertaruhkan..

Nama ibu:Haiza

Nama anak:Nur Damia Batrisyia Ahmad Firdaus

Umur:1 tahun 7 bulan

Tarikh Lahir :27 June 2008

Aku suka gambar ni sebab kehijauan alam sekitar tu membuatkan gambar ni begitu istimewa sekali bagi aku.dan lebih istimewa lagi sebab gambar ni diambil waktu MBP punya gathering baru-baru ni.Bila tengok je gambar ni aku rasa cam ceria sangat....seceria warna kehijauan di sekeliling tu.Segar mata bila tengok gambar ni....heheheh

1 comment:

e!ya said...

salam tq join contest..so gd luck

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin