Saturday, April 24, 2010

Aku up lagi bilangan hadiah...yippiiee

Memandangkan bilangan peserta giveaway aku tu dah melebihi target aku iaiti 50 peserta...so dengan rasa seronoknya aku up lagi hadiah dari 5 pemenang kepada 10 pemenang ....beshkan?...beshkan?..

Sekarang ni dah ada 67 orang peserta...tak sangka ada sambutan walaupun aku ni cuma blogger hangat2 taik ayam je....hihihihi....owh pada yang belum join tu cepat2 la join ye...aku dalam proses mengumpul hadiah2 ni...jenuh dah pi tengok sana..tengok sini..beli yang tu ..beli yang ni...hihihi berkobar-kobar ni

Terima kasih pada semua yang bagi sambutan untuk giveaway aku tu....So pada yang masih belum join tu..sila-silalah join ye

Sila klik "Mama Ada Blog~1st Birthday Giveaway" ni kalau nak join

Kalau nak tengok senarai peserta plak sila klik sini

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin