Sunday, April 04, 2010

Kalau dah pompuan tu..pompuan gak

Betul tak?...kalau dah dilahirkan sebagai seorang perempuan ni,memang takleh nak dipisahkan dengan mekap...ala kalau tak mekap tebal pun at least bedak kena gak pakai.Kalau korang langsung tak pernah pakai bedak tu tak tau la plak aku kan.So sama la kes nya macam anak dara aku sorang tu.

Pantang nampak aku pegang bedak,dia pun sibuk nak jugak.Bila aku nak pakai lipstik dia pun sibuk duk tadah muncung dia suh aku bubuhkan lipstik.amboi...amboi kemain lagi ye


Tengoklah tu gaya dia,siap tgk cermin dulu..rantai yang Damia pakai tu memang rantai peberet dia.Tiap hari lepas bangun tidur sure dia akan cari rantai tu pastu pakai kat leher dia.Rantai tu aku beli kat Kuching hari tu


Gaya mesti ada!


Nak buat apa plak tu


jelir-jelir lidah plak dia ye


Lipstik tu bertahan kat mulut dia kejap je,selebihnya abis di jilat jek...takleh bagi selalu ni


Tepek bedak lagi tu...ekekeke


Hamboi aii muncung...bleh ikat ngan getah ..:P


Ni senyum nakal ada makna tu...hihihi


tak cukup ngan bedak aku tu,dia tabur plak muka dia ngan bedak dia.Dia tabur atas tilam bedak tu pastu pakai span bedak aku tu dia tepek bedak dia kat muka dia


Ni la hasilnya...aku pun tukang tambah gak...hihihi baru la putih berseri...Damia cepat senyum mama nak amik gamba ni


Damia:"Sibuk tul la mama ni"


Gaya senyum paksa dari Damia...hihihihi


muahahaha .....dah abis geram la tu bila aku asyik suh posing je...hahaha amik ko ...aksi notty Damia ni..


p/s:Terer kan anak aku ni mekap?...

p/s:Kot ada sesapa yang nak suruh anak aku ni mekapkan...habaq la ye?.....hasil dia memang aku tak jamin la...sendiri mau ingat...muahahaha

1 comment:

Intan said...

Betul tu haiza...girls will alwz be girls kan...ekeke lawak lah damia sayang :D

Awat putih mcm tepung gomak tu...he he :D

Nie dah besar siap lah haiza, dia mesti melaram sakan nie ngan makeup mummy dia!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin