Monday, April 12, 2010

Smart Kids~Malaysia's Largest Kids Education Fair memang mantops




Serius memang besh kat sini...kalau aku tau macam ni punya besh sure aku akan datang 3 hari berturut-turut....muahahaha..aku skang agak teruja kalau ada apa-apa expo tentang baby,kids, parent or education ni.Sure aku akan gi terjah..hihihi..Event ni diadakan di PWTC,KL dari 9 -11 April 2010.Kiranya aku pegi ni time last day le ni.


Depan pintu masuk


Muka excited Damia..hihihi

Kat dalam ni ada macam-macam booth yang turut serta,masuk2 je ada booth minuman Twister ngan Munchys.Memang kitorang sangkut lama kat 2 booth ni coz time kitorang sampai ni diorang tgh buat game kutip biskut...herherher...sekali kutip je penuh beg ngan biskut...mak suka noks.


Kat booth minuman Twister..memang air oren n apple Twister ni peberet aku ngan adik2 aku...so kitorang sambar 6 botol air ni dengan harga 10 hengget...ok la kan kalau kat luar air ni sebotol 2 hengget lebey.


Ni Damia tgh join game...cari buah oren twister tu then masukkan dalam bakul....hihihI...orang suh amik 3 biji je bola oren tu...Damia bantai pi amik sume kaler bola tu....ekekeke gift dia dapat lah note book ngan bola getah oren Twister tu...buat stok Damia gigit2 :P


Ni plak kat Booth munchys...dorang buat game suh amik seberapa banyak biskut2 dalam bekas kaca tu then masukkan dalam kotak kosong tu.Tapi dengan syarat hanya sekali angkat je.Damia dapat la satu biskut.Then selebihnya adik aku la dapat...lepas la stok biskut untuk 3 minggu....hihihi


Ni antara booth yang ada


Kusyuk je gaya membaca tu....hihihi


lagi booth



Promoter produk Grolier tgh ngejas aku suh amik produk dorang...hihhihi ...sorry la bro..aku dah ada la produk Grolier ni...tunggu anak aku khatam Magic english ni then baru aku cari lagi yang lain.Sepanjang kat sini,mana je aku pergi sure ada je prometer Grolier ni...pastu ada plak 2 orang 'cikaro' promoter ni ingat aku keje sebagai cikgu atau pensyarah....hahaha ada gaya ke aku ni jadik cikgu ni?yang kompem aku skang ni adalah cikgu untuk anak aku.betul tak?


Ni kt booth Petrosains....kot ada yang nak merasa jadik angkasawan bleh la naik benda kaler biru kuning kat blakang aku tu.


Adik aku ni gediks gak nak naik bende tu...so aku layan je la


Moksu Damia yang tgh berangan jadi angkasawan tu...turun2 dari bende alah ni...jalan pun nenong-nenong...pening...hahahaha


aku tgh dipakaikan benda alah kononnya nak kasi selesa bernafas gitu....layan je la benda free


tgk kat hidung aku tu....nasib kaler coklat....kalau kaler merah dah sama cam badut tu dah....hahahaha...psstt biasa je aku rasa takde perubahan pun....lalalala

Tu je la aktiviti aku kat sana....for sure next year kalau ada lagi aku kompem akan terjah lagi...daaaa

p/s:lepas ni nak wat entry masa kat besday Eiymann plak...

4 comments:

Anonymous said...

wah beznye sy kan mmg tingin sangat nak join event ni tau tapi tak penah kesempatan pasal en.somi mesti xde time ada event ni

Unknown said...

owhhh bagusnya dapat pergi events ni...sure banyak info yg kita leh dapat kan...

Ummi Salsabila said...

bestnye..byk info n bnde free le dpt.hehe.

AyuArjuna BiGoshh said...

sy pergi dua hari...tapi ramai org betullah....penat beratur pun ya jugak...:P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin