Tuesday, April 20, 2010

GATSBY Deodorant Street Fair~Happening giler

Semua yang join event ni sabtu lepas kat Berjaya Times Squares sure dah upload pic n entry masing2 kan?...aku je yang ketinggalan.Seriously event ni memang menarik tahap maksimum punya.Semua yang datang really have fun kat situ.Dapat masuk dalam Malaysia Book of record,dapat jumpa geng blogger pastu dapat main game2 yang disediakan dahla tu dapat bawak balik berkoyan2 barangan Gatsby.Mana yang lebih bertuah berpeluang bawak balik hadiah melalui cabutan bertuah.Hadiah2 dia memang mantap.ada Notebook,Blackberry,Camera,Garmin dan macam2 lagi.Meh layan pic aku yang tak banyak mana ni,hahaha aku lebih teruja layan game2 tu semua dari bergambo...balik2 rumah sendiri yang rugi coz gambo ada 4-5 keping je...sob..sob...sob


me with geng ibu-ibu yang sporting...(pic rembat dari blog suziey)


Ni time beratur untuk register..aku sampai dalam kul 9.50 pagi...orang dah ramai dah cuma aku agak keliru nak cari tpt register ni coz dia ikut URL blog kita pastu signage dia tak nampak...nasib betul tpt aku beratur ni..masa tgh beratur ni aku nampak suziey,mamaTisya ngan zana mamaBatrice.Memandangkan url blog kitorang dekat2 je hurufnya,so dapatlah beratur dekat2 sambil melayan ahkak-ahkak ni semua menjual ubat a.k.a membuat citer dongeng bak kata suziey...hihihi


kena tulis nama pasangan,ic number ngan isi slip untuk lucky draw


Pastu dapat door gift yang beg kaler merah tu...dalam dia ada kipas tangan ngan t-shirt..semua yang join diwajibkan pakai t-shirt tu..maka jadilah kitorang tentera merah ala ala tentera merah thailand tu,...uihh


Lepas tukar baju,semua di minta berkumpul untuk sesi photography untuk Malaysia Book of Records..."The Largest Bloggers' Gathering"....total dalam 518 orang tak silap aku...


Ni je la satu-satunya pic aku berdua ngan laki aku...tu pun candid je....hahaha memang aku sangat giler melayan game-game yang ada sampai nak bergambo pun takda masa...huhuhu


cam pelik lak rasa pakai tudung purple ngan baju merah...hahaha


Lepas bergambo beramai-ramai aku ngan laki aku ngan pantasnya gi serbu booth2 game ni...


dalam 10 minit lepas tu kitorang disuruh berkumpul depan stage untuk upacara rasmi...adalah sikit speech....aku tak dengar apa pun time ni sebab time speech ni aku ngan suziey dok layan computer game.....hahaha dapat gak dalam 4 coupon kat sini


me with mama Aqish (pic amik dari blog mama Aqish :P)


Ni agak susah n melenguhkan tangan nya game...aku tak main,laki aku je beria layan...janji kat sini je dapat 2 coupon..



golf.....seumur idup aku tak pernah pun main golf.....sekali main kat sini dapat gak aku 3 coupon....huhuhu


golf ni tak ramai orang main so jadinya lepas aku,aku lagi la yang main..tu pun sebab nak tunggu laki aku abis panjat tembok menara deodorant

Ni la dia menara tu


kalau dapat panjat sampai atas...dapat 3 coupon=6 point....


game ni aku suka...cepat dan mudah gak...hahaha main seluk2 botol deodorant...kalau sekali seluk terus dapat...diorang bagi 2 coupon..



game ni plak kena balik gelang masuk dalam botol deodorant tu...ni je lah sebahagian dari game-game yang ada....aku tak snap semua pic sebab sibuk melayan game2 ni semua....sangat gigih mengumpul point


dalam pukul 2 aku terus gi beratur untuk redeem point2 yang aku dapat dengan barangan Gatsby....punyalah panjang barisan sebab diorang bukak 1 kaunter je


Ni la dia coupon2 yang berjaya aku ngan laki aku kumpul...total ada 92 coupon tak silap aku...
92 coupon=184 points


macam-macam barang ada untuk di redeem


1 shaving cream = 12 point


2 botol hair spray = 40 point (1 botol=20point).....kat aku tinggal sebotol je,satu lagi adik aku dah rembat


2 botol gel rambut=12 point(1 botol = 6 point)....pun dah kene rembat sebotol ngan adik aku


1 facial scrub = 12 point


6 botol body spray = 60 point ( 1 botol =10 point) ....kat aku tinggal 3 botol je...2 kat umah satu lagi laki aku simpan kat tpt keje dia...2 botol lagi adik aku amik..balance 1 botol abang aku amik...kompem satu rumah kitorang berbau Gatsby 2 bulan...hihihi


yang ni plak aku dapat 8 botol...1 botol = 6 point....macam biasa lah lagi 3 botol adik ngan abang aku amik....


ni lah dia sebahagian dari barangan Gatsby yang aku dapat...ni pun aku main sampai kul 2 je....kalau aku stay lagi...kompem satu kampung aku dapat barang Gatsby ni...huhuhu melampau sampai sekampung tu


lepas lucky draw kul 2.30 ...aku pun gerak balik....sebab kul 4 aku kena masuk keje...sob..sob...sob...kalau tak sure aku still lagi gigih duk main game....hihhii

Thanks to Nuffnang and Gatsby for this great event....kompem lepas ni kalau ada lagi...aku pasti akan join..

p/s: El Zaffril....next gath kalau ada lagi kompem aku akan bawak cheese cake untuk kau....hahaha


11 comments:

firahadifa said...

kite pon sukee sgt main game seluk tue.. kekekeke

btw , byk nyer dapat point...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

cayalah banyak giler tu....mesti main games habis2an punyer....cayok2

Suziey Ahmad said...

ehheh mmg sgt gigih collect point kan:p sgt best la games dia:D

haiza agk pendiam ek..segan plak kita yg kecoss..haahaa

Unknown said...

ni sorang lagi kawan ku yg gigih dok kumpul point tu...adusss jeles2...semua tak bawak anak..leh main sakan...daku bawak 2 kenderaan berat....so dapat lar 10 points jer...wakakakkaka..

alinalan said...

Perghhh byk dpt kupon tuh... gigih2. Hv fun see u enjoy that day dear!

Haiza said...

firahadifa:hahaha besh kan game seluk2 tu...tak yah nak beratur panjang2 sebab cepat....hihihi

Haiza said...

Anje:memang pulun habis main game tu...yang beshnya me ngan hubby bawak diri masing2....dua-dua sibuk duk kumpul point...time dia nak naik menara deodorant tu je dia panggil suh amik pic dia...tapi sementara sampai turn dia ....me sempat lagi layan game golf tu....hahahha memang gigih betul

Haiza said...

Suziey:pendiam?....hahaha sebab kita tak kenal rapat lagi kot....kalau dah kenal rapat..silap2 suziey plak yang tak larat nak layan den ni membebel...huhuhu

Haiza said...

Ayu:hihihi memang gigih tahap maksimum mengumpul point...ala next year kalau ada lagi event ni...sila la bawak bibik sekali ye....bleh korang plak gigih kumpul point....tapi ok apa bawak dua dah tecik comei tu...terus jadi tumpuan kan?

Haiza said...

Alin:memang enjoy sangat time tu...takpe dear,next year kalau ada lagi..alin plak bleh join...masa tu baby pun dah besar dah kan... :)

mama tisya said...

awat tk genapkn 200points...hehehe..byk gilos points..mcm2 brg dpt redeem..paling best spray tu...semerbak baunye...naper kena kj...tkleh cuti ek..kalo tk mmg sakan lg ler main game....heheheh..tk sia2 pegi kn..mmg best

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin