Monday, April 05, 2010

Keputusan Anugerah Bintang Popular Berita Harian(ABPBH) 2009

Lebih kurang sejam yang lalu dah pun berakhirnya Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2009.Banyak juga pemenang tahun lepas naik pentas lagi tahun ni.Ok la kan dah ko memang popular haruslah naik pentas tiap tahun.Jangan popular pasal kontroversi je udah la kan..Ni kat bawah ni aku senaraikan semua pemenang dari tiap kategori

1) Pengacara TV Lelaki Popular

- AZNIL NAWAWI


2) Pengacara TV Wanita Popular
- FARA FAUZANA


3) Penyampai Radio Lelaki Popular

- FAIZAL ISMAIL


4) Pengacara Radio Wanita Popular

- FARA FAUZANA


5) Penyanyi Duo/Kumpulan Popular

- BUNKFACE


6) Artis Komedi Lelaki Popular

- NABIL


7) Artis Komedi Wanita Popular

- NOORKHIRIAH


8) Artis Baru Lelaki Popular

- BLACK


9) Artis Baru Wanita Popular

- YUNA


10) Pelakon TV Lelaki Popular

- REMY ISHAK


11) Pelakon TV Wanita Popular

- TIZ ZAQYAH

12) Penyanyi Nasyid Popular

- RABBANI


13) Penyanyi Lelaki Popular

- AIZAT


14) Penyanyi Wanita Popular

- DATUK SITI NURHALIZA


15) Pelakon Filem Lelaki Popular

- QUE HAIDAR


16) Pelakon Filem Wanita Popular

- LIYANA JASMAY

Anugerah Percapaian Sepanjang Hayat :

-DATUK KHADIJAH IBRAHIM


BINTANG PALING POPULAR

 DATUK SITI NURHALIZA (225,300 Undi!)


Sekian terima kaseyy

3 comments:

[-suziey-] said...

huhu..bole plak aku g tesco mlm td..makanya xtgk la abp ni..adeiii rugi2..lupa ..huhu..

tp apepn sume keputusan mcm ok jek..kalu ct masuk xdinafikan lg..kalu dia xmenang msti malu kan

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

tahniah kepada semua pemenang...

p/s: dah jadi cam reporter dah ni...

mama uzma said...

rajinnya..hihihi...
taniah pd pemenang..pada hamba Allah tu yg kata tahun ni tahun last dia..arap2 betullah kata2 dia tuh..jgn tup2 thn depan ada lg sudah...!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin