Friday, April 02, 2010

I City Shah Alam...best wooo...

Rabu malam haritu aku ajak papa pergi ke i-City lepas abis keje.Dekat seminggu dah aku duk ajak dia pi sana...akhirnya berjaya gak.Memula masa sampai jek kat sana punya la seronok nya aku rasa sampai terjerit2 dalam kete...memang serius cantik giler lampu-lampu tu semua...very the kalerpul...kihkihkih

Damia plak jangan cakap la..memang sama gedik dengan mama dia bila nampak lampu-lampu yang cantik tu,dia pun ikut jerit cakap" Ma..tik..tik" (read=Mama..cantik..cantik)...hihihi


Tengoklah muka Damia tu...tersengih2





katak...comei kan?

















Cantikkan semua lampu2 ni...ada macam2 bentuk diorang buat..masa aku pergi tu,boleh tahan ramai gak orang.Nasib tempat ni agak luar so takde masalah la.Aku kompem akan bawak lagi Damia ke sini....seriuss memang superb

2 comments:

Intan said...

Bestnya haiza dah g sana, den lum lagi nie...nak kono g gaks nie :D

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

cantik semua lampu2 tu....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin