Thursday, April 15, 2010

Susu Kedelai~apa tu?

Korang tau tak susu kedelai tu apa?....pernah dengar tak sebelum ni?Aku kalau keldai aku tau la,tapi kedelai ni cam pelik plak bunyinya.


Korang nak tau tak apa tu susu kedelai...hah ni dia jawapannya
*

*

*

*

*

*


Susu kacang soya rupanya.ni di Indonesia di panggil susu kedelai..tapi yang aku pelik bin ajaib ni sebab camna susu kedelai maid in Indonesia ni bleh ada kat kedai mamak depan SDMC yang selalu aku lepak ni.Sekali pandang memang tak perasan,aku dah teguk separuh baru aku perasan...bila tanya ngan mamak tu apsal kasi yang maid in Indonesia punya....dia cuma senyum2 jek....cis ni kompem sebab murah kot..tapi cas kat aku rege sama je...ciss bedebah



pesanan penaja buat si MAMAK....."GUNAKANLAH BARANGAN BUATAN MALAYSIA"...walaupun atas passport anda terang2 ada cop mohor negara India

2 comments:

[-suziey-] said...

hahhahahaa ingtkan susu keldai..:p

halal ke tu ?

AyuArjuna BiGoshh said...

haha..ku tertipu..yesza mari menyepport barangan Malaysia..hihi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin