Tuesday, April 13, 2010

Jelajah Blog Ibu


Serius skang ni cuba korang terjah kebanyakkan blog sure akan menceritakan tentang siri Jelajah Blog Ibu dari En.Ben Ashaari ni....owh muka dia kat header ni sekali pandang cam Jimmy Pengacara AF tu...ini pandangan dari mata aku ....bukan ayat bodek membodek ok...huhuhu

Aku sangatlah teringin nya blog aku ni di jelajah oleh En.Ben Ashaari ni kerana aku nak cuba dapatkan ulasan beliau tentang isi kandungan blog aku ni.Pastu aku harap dengan hasil jelajahan dan ulasan beliau ni diharapkan dapat meningkatkan kadar terjahan dari blogger2 lain ke blog "Mama Ada Blog" ni...

Aku wujudkan "Mama Ada Blog" ni pada 8 May 2009..Dah hampir setahun aku menceburkan diri dalam dunia blogging ni dan bermacam2 cerita yang berlaku sepanjang kehidupan keluarga aku ni aku coretkan di sini . Seperti yang tertulis di header blog ni "Story about My Life and My Love"...so itulah yang terdapat di blog ni...cerita tentang kehidupan ku,tentang orang-orang tersayang di sekelilingku dan juga tentang teletah puteri sulong ku Nur Damia Batrisyia kerana dengan kehadirannya dalam kehidupanku menjadi pendorong utama kewujudan "Mama Ada Blog" ni..

so aku harap En.Ben sudilah menerjah dan menjelajah blog aku yang tak seberapa ni dan sudi-sudikan lah memberi ulasan tentang blog ni.Apa-apa pun aku ucapkan tahniah dan terima kasih pada En.Ben Ashaari ni atas kesungguhan beliau untuk membantu blogger2 lain...Syabas Bro..

p/s:Aku tau tentang Jelajah Blog Ibu ni dari blog  Intan

3 comments:

BabyIntan said...

Yeay! Haiza pon dah buat...gud luck dear dengan ketibaan "terjahan" dari Ben :D

AyuArjuna BiGoshh said...

oohh bestnya...dapat terjahan bermakna

Am said...

tahniah..anak telah diterjah oleh kawan2 ben ashaari..salam dari tanah perkuburan, ehh,, tanah rumah ben ashaari..haha..gurau je..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin