Wednesday, June 16, 2010

Aku bukan peminat setia ko...tapi....

Tapi aku rasa ko memang sangat cantik,lemah lembut dan tidak sombong.First time ni dapat bertentang mata dengan ko...tetiba aku jadi terpegun sampai terkeluar ayat ni dari mulut aku "Cantik nya la awak ni Siti"....yes aku cakap direct depan dia...dia hanya tersenyum je :P...hehehe

Sangat pendek diri ini bila berdiri sebelah Datuk Siti Nurhaliza..*member aku menggigil dapat jumpa Siti*

Cantik kan dia?..

Gambar ni diambil pada hari Sabtu 12/6/10....masa ni Siti attend wedding dinner anak kepada bos besar Media Prima...liputan sekitar majlis perkahwinan ni akan ditayangkan dalam rancangan Nona di TV3 ...tapi aku tatau tarikh bila...hehehe...maybe Ahad ni atau Ahad depan

Owh ada lagi satu gambar yang menarik perhatian aku....korang tengok ni walaupun kabur sikit
*

*

*

*

*

Tun Abdullah & Tun Jeanne Abdullah yang sangat romantik..berpegangan tangan lagi


p/s: Bila dapat jumpa dengan ramai pemimpin negara & juga artis2 membuatkan aku suka ngan kerja aku kat hotel ni.Time keje aku kul 11 pagi sampai 7 petang(buat kerja opis),lepas pada tu aku buat overtime jaga VVIP yang attend function kat hotel ni..

p/s: Aku dah jaga ramai pemimpin negara dan yang paling baru ni la Pak lah(12/6/10) ngan Sultan & Sultanah Perak(14/6/10).Bukan semua orang diberi kepercayaan untuk buat kerja ni kalau takde pengalaman.Sebab tu la walaupun aku dah duk opis tapi khidmat aku tetap juga diperlukan bila ada VVIP event macam ni ....tetiba plak rasa bangga...hakk tuii

14 comments:

nieda said...

seronoknya dpt jumpa VVIP..siti sgt cantik dlm gambar tu

eima said...

wah besh nye ...
bkn ke ko pakai tudung ??
aku tgh konpius nih ... cite sal sape nih ???

anin said...

ei bestnyeee

Suziey Ahmad said...

hiks...tingginya siti..mmg cun la dia..syiok ler jmpa org2 besar yek..

ade tgk liputan dia ni..mg grand weding tu..

pstt..cantik umah baru:)

El-Zaffril said...

Siti memang cantik pun kan... Tp tak minat dia...

Haiza said...

nieda:memang siti sangat cantik..bukan takat dalam gambar je...tengok kat luar lagi cun..untung Datuk K :p

Haiza said...

eima:takyah nak konpius atau pening2 kepala...dah blog ni den yang punya blog,terang2 den dah cakap itu den...buat apa nak pelik...dah keje nak buat camna...janji den happy...hal tudung tu urusan den ngan Allah...

sama gak macam orang yang pakai tudung tapi nampak jambul,nampak leher dan paling besh pakai tudung tapi baju ketat siap nampak shape tubuh badan...

so pn.Eima tak perlu nak pening kepala...dah ni blog den sure le citer berkisar tentang diri den ni ha...tak gitu??? :)

Haiza said...

anin:huhuhu memang besh pun...

Haiza said...

suziey:tinggi mcm galah...bila tengok gamba ni terasa sangat kementotnya den ni..hehehe

dapat jumpa orang2 besar ni memang besh,ye la orang kat luar sana nak jumpa pemimpin ni sket punya payah...tapi saya siap bleh ngadap dekat2 lagi..

tgh nak tunggu siaran sepenuhnya pasal wedding ni...dah kata anak bos besar media prima yang kawen ...so sure le gah liputannya..

pssstt ye ke cantik??..thanks..tapi still fail la nak kecik kat banner2 kat sidebar tu

Haiza said...

El:den pun tak minat siti sangat...tapi dah ada depan mata..cantik plak tu..terus terminat...boleh gitu??? ekekeke

mamashasha said...

sy pun tak minat siti tapi kagum dgn kecantikan + kehalusan kulit dia......

eima said...

ahaha ..aku konpius ngan mamadamia ngan ibudamia...
rasa cam betui dah .. tu yg tanya tuh ... rileks aku tak kisah arr ...
bertanya je ... sorry ek ...

sbb ko nye layout pun dah bertukar ingat kan sape td ..konpius...
ingat blogger lain yg aku follow utk kontes ngan GA ....
no heart feeling K haiza....

Unknown said...

mata terus tertumpa kat handbeg siti..ekekekekeke

Unknown said...

haiza kerja kat hotel ker...
husband kakyong dulu pun kerja hotel.. dr waiter sampai la jd asst manager banquet... dah mcm2 org dia jaga... termasuk la arwah Tun Gafar Baba, sultan azlan shah & ramai la VVIP.. siti nurhaliza pun penah.. dia kata siti tu kecik jer orgnya.. tp bila tgk u berposing dgn siti, nampak cam tinggi plak siti....
kdg2 seronok dengor citer pengalaman org kerja hotel ni...

keep up ur gud work...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin