Wednesday, June 09, 2010

Meroyankah aku????

Meroyankah aku bila

buat sesuatu perkara berulang kali dalam masa tak sampai seminggu

Meroyankah aku bila

 berada di tempat yang sama pada waktu yang sama cuma berbeza hari

Meroyankah aku bila...

Bila...

Bila...

Bila..

Bila...

BILA AKU DAH TANGKAP KEMARUK & CINTAN CINTUN NGAN LAGU
"BILA CINTA"

sehingga membuatkan aku pergi tengok citer LAGENDA BUDAK SETAN buat kali ke-2 dalam masa 5 hari????


Bahan bukti betapa aku dah jatuh cinta ngan LAGENDA BUDAK SETAN 

5 comments:

shidasyakirin said...

nie btl2 kena penangan LBS nie..
best tak citer tu..

Unknown said...

hahaha..kita dah sama2 meroyan..ekekekkek..tgk sampai 2x tu...

El-Zaffril said...

Aku tak tengok lagi la... tensen...

Suziey Ahmad said...

hahahaah..mmg btl addict dh ni..

ummikhayra said...

best sangat ke haiza? hehehehe husband ku tak nak tgk.. tak dapek la.. :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin