Wednesday, June 30, 2010

Sebelum dan Selepas 'Kejadian' itu

Ni adalah gambar sebelum 'kejadian' itu



*

*

*

Dan dibawah ni gambar selepas 'kejadian' itu...sob...sob..sob



Korang dapat agak tak apa dia 'kejadian' itu?

p/s: Mau menjerit je rasa bila balik keje sabtu lepas tengok rambut Damia dah jadi macam tu..ni gara-gara atuk Damia a.k.a abah aku la ni yang serabut mata tengok rambut Damia yang panjang kat depan tu ...TAPII KENAPA KENA POTONG SAMPAI MACAM TU...CIAN ANAK MAMA...isk..isk..isk dah macam tempurung kelapa dah rupanya

p/s 2:Nak marah kang jadik anak derhaka plak....so sabar je lah ye Mama Damia...esok esok panjang la balik rambut Damia tu :(

18 comments:

jue-anna fauzie said...

salam perkenalan...kesiannnye damia...sabar ye ibu damia..jue pernah jadi macam ni tapi farisyah gunting sendiri..geram betul masa tu..tak tahu kat mana dia jumpe gunting...

jue-anna fauzie said...
This comment has been removed by the author.
jue-anna fauzie said...
This comment has been removed by the author.
BUNGA said...

hehe.. kesiannya tgok rambut damia tuh.. nk marah x blh plak yer.. sabar yer.. x lama lg pnjg la balik rambut damia tu..
p/s: rmbut damia pesen mcm mana pun, dia tetap comel :)

lily azliyana @ mama zara said...

alahai..mmg pendek sungguh tuh..ingatkan 'kerja' bbysitter, rupenye atok damia sndiri ek...mmg tk boleh kate apelah..hehe

sbr yek mama damia..tk lame lagi pjg la balik tuh..=)

Nad @ MamaZakwan said...

baru nk marah2..tp tgk2 atok damia yg potong kn..hehe..tak jadi lak! ;P sori ye pakcik...
takpe mama damia, lama2 pjg la rambut damia tu..pakai tudung pun comel :)

eima said...

alahai kesian anak dara nih ...
tak pasal je .. tak pe ... ko letak sepit² ke hair band ke ... utk cover rambut yg kat depan tuh ..

klu aku ?? marah gak kot .... hehe

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

huaa...aunty pulak rasa nak nangis tgk rambut damia ni...huhuhu

sabar haiza..nanti panjang lah tu..

MamaDamia a.k.a Haiza said...

jue-ana fauzie:salam kenal kembali...thanks ye sudi singgah sini

hehehe memula tengok rambut Damia tu memang nak marah...tapi skang cam comei pun ada...ekekeke

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Bunga:huhuhu comei ke?..tenkiu tenkiu..tu la pasal nasib la rambut tu memang bleh tumbuh balik,kalu tak memang meraung la mama Damia ni :P

MamaDamia a.k.a Haiza said...

lily:masa saya tanya kat abah saya...boleh plak dia cakap tersilap potong....huhuhuhu...ni kompem pegang gunting then terus zasssss....tu pasal jadi camtu ..isk

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Nad:hahaha kalau awak nak tau masa saya sampai umah tu memang dorang cover rambut Damia tu ngan tudung..pastu ramai2 duk tersenyum2...rupa-rupanya rambut Damia dah kena zasss....memang sabar tahap dewa saya ni :)

MamaDamia a.k.a Haiza said...

eima:dah try ngan sepit n hairband tetap nampak buruk rambut tu....pakai tudung or scarf je ok..

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Ayu:jangan nangis ayu....kang melalak pulak mama Damia ni...huhuhu...ni dah kali ke 2 rambut depan Damia kena zasss ngan atuk dia...isk isk isk kena bersabar banyak2 ni :P

Sitisifir10 said...

waaaa........igt dia buat sendiri...wuwuwuwu...

iswatie "colours of life" said...

pernah jugak jd mcm nih..time tuh mummy tido...daddy dia punya kerja...so anak pun rambut mcm tempurung la jawab yer....nasib la....

iswatie "colours of life" said...

pernah jugak jd mcm nih..time tuh mummy tido...daddy dia punya kerja...so anak pun rambut mcm tempurung la jawab yer....nasib la....

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

alahai sianner damia...tak pe rambut budak2 ni cepat je panjang...sib baik bukan time raya...pasni simpan rambut panjang2 k...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin