Monday, June 14, 2010

Gadis dan bunga...cam tajuk lagu plak

Meh layan gamba-gamba Damia sewaktu kitorang pulang ke kampung atuk Damia kat Perak last week sebab ada kenduri kawen cousin aku.

Gadis dan bunga merah kat baju ...huhuhu...background bantal busuk dia tu harus diusung kemana-mana jua...tapi skang bantal busuk ijo dia tu tgh berjemur sebab dia muntah tadi...cian anak mama ni demam :(

dengan penggunaan DSLR mungkin gambo ini akan menjadi lebih superb..oh kemahiran juga harus ada...serius la aku nak sambar satu DSLR...canon pilihan ku...oh Farid Kamil...eh,tetiba??

Gambo ni yang paling aku suka...jelas terpancar kegedikan anak aku... :P


Mak+anak....bapak mana??...bapak dah stanby dalam kete..



comel tak??? ........kompem la mama akan cakap comel...


habis bunga opah aku kena petik ngan dak tecik ni,..dia cam teruja je bila nampak bunga-bunga kat situ



Orang lain yang kawen....aku yang beria berinai...ada aku kesah??
Damia macam biasa...tetap fail buat "peace"

perghh abah aku,pakai suar jean je gi kenduri kawen..ni kalau aku cat rambut dia kaler hitam pastu bagi pakai tshirt ngan jean tu....sure orang ingat abah aku ni umur 30 tahun ++ ....muahahaha...bleh ke camtu??
aku ngan mak aku dah macam adik ngan kakak je kan?...ni kalau mak ngan abah aku tgk blog aku ni sure hati diorang berbunga-bunga...silap-silap terus gi dating tengok lagenda budak setan.. ekekeke*aku dah mula merapu*

Ni lah dia sepupu aku tu, yang lelaki tu....
SELAMAT PENGANTIN BARU MAN & SITI...
SEMOGA KEKAL BAHAGIA SELAMANYA

suku dari family belah abah aku...ni baru yang ibu2 ngan anak-anak kecik je...kalau sumbat semua sekali family abah aku kat sini..mau roboh pelamin tu kang...

p/s: Aku tengok pic Damia tu cam gamba raya pun ada tu..eh lagi 3 bulan je la nak raya kan?..puasa tahun lepas dah ganti ke?


6 comments:

Mama Zharfan said...

best jugak attend kenduri kawin sekali sekala

El-Zaffril said...

Jom sambar DSLR satu... weahooo

firahadifa said...

haiya...... damia macam amoi lorrrrr... tiuttttttttt

maszmadi said...

hish,, ingatkan tajuk filem baru kat wayang nak kuar.. rupe2nyer.. si tecik damia yg kutip bunga ngan pkai baju bunge2, hehe

BabyIntan said...

Haa haa, sambor jgn tak sambor haiza :D

Weee suke lah tgk damia berbaju kurung, so sweet cam anak dara u...comei jek :)

Suziey Ahmad said...

hahhaha..tetiba je farid kamil jadi duta canon..ekkek:P sokong2..cpt rembat dslr canon:p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin