Saturday, July 11, 2009

--->@Kamera Baru...yippiieee

Ingat tak sebelum ni aku ada cakap tentang kameraku yang jahanam secara tetiba hingga menyebabkan gambar yang diambil menjadi blurr teramat2...maka dengan rasminya jugak pada hari Jumaat bersamaaan 10 Julai 2009,aku telah menyambar satu kamera baru dengan harga yang giler berpatutan bagi aku lah...kalau ada yang bleh dapat lagi murah dari apa yang aku dapat...tolong diam jangan bagi tau aku...nanti aku sakit hati....hihihi...

tadi lepas keje aku terus tergediks2 mengajak en.somi ku menuju ke Kompleks PKNS kat S.A...aku cakap kat dia,kat sana ada sale henpon ngan kamera...jomla gi sana...wah somiku setuju dan mengikut saja..maka dengan bangganya aku tayangkan reta baru aku yang baru aku sambar tak sampai 5 jam dari masa entry ni ditulis....kusuka...kusuka....clap..clap..clap...
maka inilah dia hasilnya...drum roll please....huhuhu

*pandangan depan kamera baru ku



*blakang plak....scrin dia lebey besar dari kamera canon lama ku itu...kusuka


*antara bende alah yang diberi sebagai free gift..agak banyak jugak...yang penting harga dia aku suka...very da save budjet one....huhuhu


*Aksi model tecik yang tak sabar nak menyelongkar...isk isk isk..cibuk tul dak busuk ni

*"Mama,ni biskut Damia ke?nak mamam la"


*"Napa keras cam batu jek biskut nih?...tak cedap la Mama.."...Damia tu bukan biskut lah...


*Aksi pandang2 jeling2 oleh Damia n Papa sambil Mama snap dengan camera baru...cam kiut plak gambo ni






*yang penting tengok rega dia.....murahkan...hihihi
Itulah serba sedikit sikit ke? bebelan aku tentang kamera baru ku ini....kira oklah dengan kelebihan2 yang kamera ni ada antaranya 4x optical zoom,steady shot,scrin yg agak lebar dan 8 mega pixels...hihihi agak ringan gak kamera ni...best..best...ku suka..


.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin