Friday, July 31, 2009

--->@Rezeki Damia~~~

Alhamdulillah rezeki Damia....gini kisahnya....2 hari lepas atuk Damia(abah aku le tu)....balik dari keje bawak stroller kaler merah menyala.....aku pun tanya la kat abah aku mana dia dapat stroller tu....dia cakap ada satu pak arab yang nginap kat hotel tpt keje dia...bagi kat dia...wah baik bangat itu pak arab....

Aku pun belek2 la stroller tu....aku tengok macam baru lagi....tengok tayar dia jek dah tau dah...bersih ..takda kesan habuk or kotor pun...aku rasa lahkan pak arab tu beli stroller tu kat negara kita ni semata2 nak bagi anak dia guna kat sini jek....so bila nak balik diorang malas la nak bawak balik stroller tu....standard pak arab ni bila datang Malaysia ni diaorang memang akan shopping kaw-kaw.....dah tentu2 lah banyak giler bende2 lain diorang nak bawak balik negara dorang...takda maknanya nak usung stroller tu...bagi diorang stroller tu cam kete sewa jek..hahahaha



Damia memang suke weii dengan stroller ni...aku pun tatau apsal...maybe sebab benda free kot....hahaha....sampai nak tengok tv or makan pun nak dok dalam stroller ni....ni masa aku amik gamba dia ni...siap nak terlelap dia dok dalam ni....mungkin dia tengok kaler dia sama ngan kaler stroller dia kot...huhuhu...merah memang my peberet kaler....

p/s:time kaseh banyak2 la pada pak arab baik hati yang bagi stroller ni....semoga lepas ni kalau datang lagi Malaysia ni....murah2kan lah hati bagi car seat plak ke...muahahaha...kedekut betul aku ni..

2 comments:

alinalan said...

Heheh murah rezeki namanya tuh mamaDamia bukan kedekut tuh..

Haiza said...

Momma Mia:betul la tuh...Damia murah rezeki tapi mama dia kedekut...opss silap..bukan kedekut tapi berjimat...ekekeke

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin