Monday, July 20, 2009

---->@Kejadian 3 di hari Ahad: Kenduri kawen n jenjalan kat Sogo

huhuhu...walaupun selsema,lebam dan tak sihat Damia tetap aktif..sebab Damia ni memang anak yang baik...mungkin dia taknak Mama dia risau tengok dia diam dan sedih jek..ye ke?pepandai jek aku ni...tak kisah lah janji dia tak meragam masa bawak dia gi kenduri kawen...tengok je lah aksi dia ni

*aku suka sampai terlompat-lompat sebab dapat buat pic macam ni...hasil tunjuk ajar oleh mummy Arissa..sangat gembira...sentuhan pertama ku dengan menggunakan PhotoScape


p/s:Aku suka ni....lepas ni akan banyak lagi pic2 yang aku akan masukkan dalam blog ni hasil dari Photoscope punya editing...Thank you so much Intan a.k.a Mummy Arissa bam-bam

2 comments:

Intan said...

Kelakar lah Haiza nie, ade ke sampai terlompat-lompat...ekekek. Software nie free je :)

Anyway ur welcome dear! So... enjoy "tempeking" gambor banyak2 kay!

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Intan:memang lah terlompat2 Intan....sangat gumbira...ni la orang cakap malu bertanya sesat jalan..bila dah tau...harus terlompat2..hehehe thanks again dear

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin