Tuesday, July 21, 2009

---->@Kejadian 4 di hari ahad:Steamboat & Karaoke

muahahaha sangat lah lembab nya aku mengupdate blog dan mengepost(hambek ko bahasa) ......dah hari Selasa masih nak masukkan cerita hari Ahad...aku pedulik apa...ni blog aku....cececece kasar la plak...takdelah...almaklum je lah aku ni bz sket...keje jek dari pagi sampai malam...balik umah nak berblog pun dah tak larat...baik aku layan jek Damia yang shomei tu lagik bagus....takpelah ni dia kejadian terakhir di hari Ahad hari tu...kejadian tu...cam ngeri jek bunyi ayat....wakakaka... layan pic jek yang tak seberapa ni..perut lapor takde maknanya nak bergambor bagai...ni jelah hasil yang ada

*Harus la pakai frame ada love2 tu ...nama pun meraikan pasangan berkahwin kan?...hohoho hadiah2 tu sume aku yang beli...beli kat sogo...inilah salah satu tujuan aku ke sogo petang tu...
Takdelah sedap sangat pun steamboat tu...tapi dapat berkumpul ramai-ramai tu yang best tu...actually kitorang buat makan2 ni sebab nak meraikan dua pasangan yang baru melangsungkan perkahwinan bulan 6 hari tu...alah wedding yang aku ada buat entry dia kat sini sebelum ni...Ni kira yang datang ni semua kenkawan satu department ngan aku...dalam department ni aku sorang jek pompuan sejati...sorang lagi awek cina pakai baju merah tu...dah ala-ala tomboy dah tu...
Member2 aku ni semua nya best2 belaka....aku tak rasa kekok langsung keje disamping jejaka ni semua...even en somi aku pun baik dengan semua makhluk2 ni...best kan?...tapi en somi aku tak join makan2 ni sebab dia ada kat Pahang..ade koje...
Lepas makan2 ni kitorang siap pergi karaoke lagik....sampai kul 1 pagi baru balik...jangan risau en somi tau ..aku siap hantar report lagik kat dia...BEST GILER WOIII....AKU DAH DEKAT 2 TAHUN TAK BERKARAOKE....LAYAN HABIS.....
p/s: Damia kena tinggal....badan dia kan tak sihat...takut meragam....bagi can sekali sekala Mama dia nak enjoy2 ngan kenkawan...kan Damia good girl kan

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin