Wednesday, February 17, 2010

Makan...makan...tengok wayang

Cuti sempena Chinese New Year yang panjang ni memberikan kesempatan buat aku meluangkan masa dengan Damia...memang seronok dapat melayan dia sepanjang hari...hari Isnin haritu bawak dia jalan-jalan kat Summit USJ sebab aku teringin nak makan pulut mangga kat Restoran Thai kat Summit tu...fuhh sampai harini duk menelan air liur lagi kalau terbayangkan keenakkan pulut santan dengan mangga tu...


Ni lah dia restorannya...sampai licin kitorang bedal...memang sedap


Ni lah rupanya pulut santan dengan mangga tu...lemak berkrim gitu rasanya


Damia sampai naik atas meja...hehehe


Ni kuey teow tom yam papa punya




Ni aku tatau nama dia,rasa macam cekodok atau cucur udang tapi rangup lagi...satu harga dia RM1.00,bleh tahan gak mahalnya tapi sedap


Bihun tom yam pun ada..


Tersandar kekenyangan :P

Lepas je makan,aku ajak hubby tengok wayang.Aku ingat nak tengok citer Wolfman tu...tapi memandangkan bawak Damia kang takut dia menjerit plak dalam tu,so terpaksalah kitorang tengok citer lain.Last-last kitorang layan cite Nabil 'Lu fikirlah sendiri de movie'.

Overall kalau tanya aku pasal cite ni,jawapannya adalah sangat mengantukkan...Damia sampai 3 -4 kali menguap dalam ni...hahahaha serius aku ngan hubby aku gelak2 masa tengok Damia ni menguap.Masa aku tengok ni aku rasa adalah dalam 20 orang lagi yang tengok cite ni.Aura dia tak sama cam citer Adnan sempit yang sentiasa full house citer dia.Ni baru tunjuk 4 hari pun still takde orang,time cuti plak tu.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin