Tuesday, February 23, 2010

Sepetang bersama Damia di taman

Petang ahad haritu lepas balik dari Intekma Resort,aku bawak Damia main-main kat playground kat umah aku ni.Sangat jarang sekali dapat spend masa dengan Damia macam ni.Selalunya aku balik keje dah malam.Memang tak berpeluang nak bawak dia main-main kat playground ni.Pastu bila hari ahad,dah sibuk nak gi shopping moping plak...hehehe...meh la layan picca si ibu dan anak yang bergumbira di petang hari


Cam biasa lah feveret Damia....si gelongsor


Stanby...1...2...3


Sampai terbaring-baring...excited betul dak tecik ni


Really love this pic...terserlah kegembiraan di wajah Damia ni





Punyalah sukanya Damia bila maksu dia henjut jongkang-jongkit tu kuat-kuat....tergelak-gelak Damia...geli hati agaknya


kejap masam...


kejap senyum


time to go back....dah nak maghrib


Saaaayaaaang Damia...

Memang satu hari yang sangat menyeronokkan...rasa macam nak layan Damia macam ni setiap hari...tapi nak buat macam mana...kena keje...kalau duk kat umah jek mau tengah hari buta pun aku usung Damia gi taman ni....hahahahaha

10 comments:

Ummi Salsabila said...

seronok damia ibu die lyn ek..kat umah kite ni,nape xde tmn ek.ade pun tp jauh2.xdptla nak bwk aufa selalu lpk2 kt tmn.

[-suziey-] said...

underneath pokok klapak..i will wait for u..ekeke:p suka banget sama pokok klapk damia

Tots.. said...

besar dah anak? wei... aku mcm tak percaya anak ko dah besar..

Skarang aku terasa jauhnyer jarak aku ngn korang nii... stakat korang dah ada anak ok lagi.. tp anak dah besar... ni belum tgk anak neda lagi.. adeii...

mamamiera said...

ala ala tomeynye damia rambut toncet..
suke tersenyum happy main playground ye..
abihla.. pasni kalo mamanye lalu2 mane tpt yg ade playground, misti mau pi nye damia nih nnti..

Watie Aziz said...

alahai bestnya tgk Damia happy ...! yg paling cemburu adalah rambutnya yg sangat lebat hokayyyy! jelesnya i tgk..nak sikit lah rambut Damia tuh ..tampak kat paler si Q .. wkakakaka...! Leh tak Damia? Hhehheh

MamaDamia a.k.a Haiza said...

US:Maunya dia tak seronok kalau mama dia ada kat umah sebab mama dia ni jenis suka melayan dia berjalan...dapat bawak gi taman ni pun dia dah happy gayanya...

ala aufa kalau nak main kat taman meh la datang umah auntie...nanti leh main2 ngan Damia ni :)

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Suziey:underneath pokok klapak..i will wait for u..huhuhu auntie nak tunggu kat bawah pokok klapak kat taman tasik perdana ke?...hehehe

Auntie nak ke pokok klapak Damia ni?...kalau nak nanti 28hb,auntie amik skit tau...hehehe

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Linda:ceh aku ingat sapa la tot ni...tu la kau linda,bercinta bagai nak rak...alih2 aku ngan neda gak yang naik pelamin dulu...neda lagi hebat dah anak 2 dah...hehehe alaa rileks la.aku dengar ko pun dah nak kawen....ye ke? :P

MamaDamia a.k.a Haiza said...

mamamiera:hahaha tul tu yang,memang Damia ni pantang nampak playground...habis di terjahnya...huhuhu tapi takpe mama masih sanggup nak melayan..

MamaDamia a.k.a Haiza said...

Watie:amik la kalau nak,tapi memang serius la lebat rambut Damia ni,tu yang kenkadang sampai berpeluh2 dia...tapi nak potong cam sayang plak...coz rambut dia makin panjang makin ikal plak blakang tu...

ekeke ape la mommy ni ye Q,..biarlah rambut kurang,senang skit nak masuk ilmu dalam kepala...muahahah mananya teori lah aku dapat ni

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin